امکان گفتگوی مستقیم صوتی با وزیر ارتباطات فراهم شد

به گزارش نکته های خرید، لینک ثبت نام برای حضور در گفتگوی رو در روی صوتی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پرتال اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزوده شده است.

امکان گفتگوی مستقیم صوتی با وزیر ارتباطات فراهم شد

به این ترتیب کاربران و مخاطبان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند برای مصاحبهی مستقیم با وزیر ارتباطات از این طریق اقدام نمایند.

در شرح این لینک آمده است که به منظور ارتباط مستقیم مخاطبان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت در گروه مصاحبهی صوتی، کاربران باید فرم مدنظر که در این سایت نمایش داده شده است را تکمیل نمایند.

نام پلتفرم صوتی و زمان مصاحبه هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

پیش از این عیسی زارع پور در مصاحبهی زنده تلویزیونی به کاربران وعده داده بود که علاوه بر راه های ارتباطی همانند امکان ارسال پیغامک به وسیله شماره موبایل 09122996321، در سایت وزارت ارتباطات و به وسیله پلتفرم های داخلی، یک ساعت را برای ارتباط صوتی با مردم در نظر خواهد گرفت تا مردم بتوانند مسائلشان را در این حوزه با وی در میان بگذارند.

وی تاکید نمود: تمامی سعی ام را می کنم که پیغام ها را ببینم و آن ها را پیگیری کنم. اما توصیه ام این است که در صورتی که کاربران مسئله ای در دسترسی به اینترنت و خدمات ارتباطی و شکایت نسبت به اپراتورها داشتند به سامانه 195 مراجعه نمایند. همکاران ما به صورت شبانه روزی تا رسیدن به نتیجه قطعی، جوابگوی مسائل خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امکان گفتگوی مستقیم صوتی با وزیر ارتباطات فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان گفتگوی مستقیم صوتی با وزیر ارتباطات فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید