برترین مقاصد سفر برای عید نوروز

به گزارش نکته های خرید، تعطیلات یکی دو هفته ای عید نوروز برترین زمان برای ایرانی ها برای سفر است و تقریبا کمتر کسی را پیدا می کنید که در این تعطیلات در خانه شان استراحت نمایند. بعضی سفرهای داخلی را برای عید نوروز مناسب میدانند و بعضی سفرهای خارجی. مهمترین مقاصد داخلی در عید نوروز معمولا میزبان افرادی بسیاری است اما در میان برترین مقاصد خارجی سفر در عید نوروز کمی اوضاع فرق می نماید و می توان شهرهایی را پیدا کرد که هم شلوغی کمتری دارند و هم با هزینه کمتری می توان به آنها سفر کرد. در ادامه بعضی مقاصد خارجی مقرون به صرفه برای سفر را به شما معرفی می کنیم.

برترین مقاصد سفر برای عید نوروز

سفر به استانبول در عید نوروز

مسلما سفر به کشور همسایه و شهری مثل استانبول می تواند به کم کردن هزینه های سفر ما یاری کند؛ کشوری که نیازی به ویزا ندارد و بلیط هواپیما و هتل های مختلفی با قیمت های متنوع انتظار شما را می کشد. محبوب ترین شهر ترکیه، استانبول در بیشتر روزهای سال پذیرای مسافران زیادی است و عید نوروز هم مقصد مناسبی برای ایرانیان است. در این شهر هم آثار باستانی زیادی وجود دارد و هم بازارهای متنوعی برای خرید. خوراکی های مخصوص ترکی و غذاهای استانبول نیز جای خود را دارند.

خرید بلیط استانبول برای عید نوروز

رزرو هتل استانبول برای عید نوروز

سفر به دبی در عید نوروز

مدرن ترین شهر جهان، دبی، لذت یک سفر مدرن را به همراه دارد؛ سفری از تفریحات ساحلی و متنوع شهری گرفته تا گشت وگذار میان فروشگاه های متنوع. خرید بلیط دبی و رزرو هتل دبی کاملا ساده و آسان است و هیچ نیازی به استفاده از تور گردشگری دبی ندارید. معمولا هزینه تورها کمی گران تر است و وقتی خودتان اقدام به خرید می کنید تا حدی در هزینه ها صرفه جویی می شود و سفر به دبی در نوروز برای شما مقرون به صرفه تر تمام می شود.

خرید بلیط دبی برای عید نوروز

رزرو هتل دبی برای عید نوروز

سفر به آنکارا در عید نوروز

شهر آنکارا در ترکیه، یکی دیگر از مقاصد پرطرفدار عید نوروز است؛ شهری با قدمتی که به پیش از میلاد مسیح بازمی شود و تا دلتان بخواهد جاذبه های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است. در آنکارا هم طبیعت زیبای ترکیه درکنار دریاچه ها و پارک های این شهر به خوبی نمایان است و هم آثار باستانی آنکارا با تاریخ پر فراز و نشیب، برای هر گردگشری دیدنی و مجذوب کننده است. برای سفر به آنکارا هم می توانید خودتان اقدام به خرید بلیط و رزرو هتل کنید و نه تنها دست تان در انتخاب تاریخ کاملا باز است بلکه با اطلاع دقیق از قیمت ها خرید می کنید.

خرید بلیط آنکارا برای عید نوروز

رزرو هتل آنکارا برای عید نوروز

سفر به باکو در عید نوروز

باکو برخلاف شهرهای ترکیه نیازمند گرفتن ویزا است اما گرفتن ویزا ساده و آسان است. به طور کلی سفر به باکو نسبتا کم هزینه است و حتی در زمانی خارج از عید نوروز هم می توانید سفری با کمترین هزینه به این شهر داشته باشید. این شهر که در سواحل دریاچه خزر قرار گرفته هم جاذبه های گردشگری ساحلی زیادی دارد و هم آثار باستانی قابل توجهی دارد. از طرف دیگر نمی توان منکر ساختمان های مدرن و ظاهر امروزی شهر شد.

خرید بلیط هواپیما

رزرو هتل

تفلیس

مرکز گرچستان، تفلیس، یکی دیگر شهرهای مجذوب کننده برای نوروز است و هرچیزی که گردشگران بخواهند در خود جای داده است؛ هم مقرون به صرفه است؛ هم آب و هوای مناسبی در عید نوروز دارد و هم جاذبه های تاریخی پرشمار برای کسانی که اهل گشت و گذار میان آثار باستانی اند. رودخانه ای که از وسط شهر می گذرد زیبایی شهر را بیش از پیش نمایان می نماید و نمایی زیبا به شهر و سواحل رودخانه داده است. برای خرید بلیط تفلیس و رزرو هتل کافی است شخصا اقدام کنید تا امکان انتخاب برترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل برای شما فراهم شود.

خرید بلیط هواپیما

رزرو هتل

توصیه های ضروری برای سفر نوروزی

برترین شهرهای اروپایی برای سفر کدامند؟

منبع: فلای تودی

به "برترین مقاصد سفر برای عید نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد سفر برای عید نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید