برترین وسایل گرمایشی برقی برای استفاده در زمستان و روزهای خنک بهار

به گزارش نکته های خرید، سال جاری زمستان همه را غافلگیر کرد. بارش برف بی سابقه در بیشتر شهرها و توده های هوای سرد یک زمستان تمام عیار ساختند. به قول قدیمی ها سال جاری زمستانی شبیه به زمستان های قدیم داریم. همه می دانیم که در هوای سرد فشار گاز داخل لوله ها هم کم می گردد. دلیل آن افزایش مصرف گاز برای گرم کردن خانه و محل کار است. پس بهتر است به فکر یک روش گرمایشی دیگر، مثل استفاده از وسایل گرمایشی برقی، باشیم تا هم فشار کمتری به شبکه گاز وارد کنیم و هم نگران قطعی و سرد ماندن خانه نباشیم.

برترین وسایل گرمایشی برقی برای استفاده در زمستان و روزهای خنک بهار

از طرف دیگر وقتی به بهار می رسیم معمولا تا اواخر فروردین همه شهرها هنوز هوای خنک را تجربه می نمایند و برخی از شهرها تا اواخر اردیبهشت هم هوای خنک دارند. درست است که خنکی هوای بهار باعث ایجاد احساس سرما در بدن می گردد، اما آنقدرها هم سرد نیست که بخواهید یک بخاری بزرگ را روشن کنید. پس یک وسیله گرمایشی کوچک و ساده که گرمایی ملایم فراوری کند و به راحتی هم خاموش و روشن گردد، برای این هوا مناسب است.

راهکار هر دو موقعیت در استفاده از وسایل گرمایشی برقی است. این وسایل با فراوری گرمای ملایم می توانند فضای اتاق را به راحتی گرم نمایند. اگر درجه حرارت را کم کنید می توانید فقط محدوده ای کوچک را گرم کنید و مثلا در بهار فقط پاهایتان را با یک شوفاژ برقی سیار کوچک از سرد شدن نجات دهید. قبلا در نکته های خرید مگ انواع وسایل گرمایشی برقی را معرفی نموده ایم اما در این مطلب می خواهیم درباره هر کدام یک شرح مختصر بدهیم تا آن ها را در کنار هم و با هم مقایسه کنید و بتوانید برترین انتخاب را داشته باشید.

لیست محتوا

بخاری برقی

شوفاژ برقی

تشک و پتوی برقی

نگران قبض برق نباشید

بخاری برقی

بخاری برقی ساده ترین وسیله گرمایشی برقی است که از قدیم با آن آشنا هستیم. بخاری های المنتی کوچکی که به محض روشن شدن گرمای زیادی را در محیط پخش می نمایند. البته این روزها بخاری های برقی شکل و شمایل متفاوتی پیدا نموده اند و علاوه بر مدل المنتی قدیمی، مدل های فن دار، پنکه ای و بعلاوه مدل هایی شبیه به بخاری گازی پیدا نموده اند. در لینک زیر می توانید با انواع بخاری برقی، نکات مهم هنگام خرید و بعلاوه برترین بخاری برقی های بازار آشنا شوید.

شوفاژ برقی

شوفاژ یا رادیاتور برقی یکی دیگر از وسایل گرمایشی برقی است که در هر مکانی می توانید از آن بهره ببرید. رادیاتور برقی دو نوع ثابت و متحرک دارد. مدل ثابت مثل رادیاتورهای قدیمی که با جریان آب کار می نمایند روی دیوار نصب می شوند و با اتصال به جریان برق، کار گرمادهی را انجام می دهند. نوع متحرک هم ظاهری شبیه به همان رادیاتورهای قدیمی دارد اما با این تفاوت که قابلیت جابه جایی در خانه را دارد و هرجایی که یک پریز برق وجود داشته باشد، می توانید آن را روشن کنید. در لینک زیر می توانید با انواع شوفاژ برقی، برترین شوفاژهای برقی بازار و روش انتخاب برترین رادیاتور برقی آشنا شوید.

تشک و پتوی برقی

شاید بتوان گفت راحت ترین وسیله گرمایشی برقی همین پتوهای برقی هستند. شما می توانید آن ها را در کیف و کوله تان بگذارید و با خود به سفر ببرید. به راحتی روی مبل پهن کنید تا یک صندلی گرم داشته باشید. زیر تشک نوزاد در تخت و گهواره اش بگذارید یا در زمان خواب آن را زیر پتویتان روشن کنید. این وسیله گرمایشی برقی می تواند برترین دوست افرادی باشد که همواره در زمستان پاهایشان سرد است.

یک محصول گرمایشی برقی دیگر هم به نام تشک برقی وجود دارد که ناگفته از نامش پیداست که چه کاربردی دارد. استفاده از آن شبیه به پتوی برقی است فقط کمی نرم تر و ضخیم تر است. اگر می خواهید با انواع تشک و پتوی برقری آشنا شوید و ببینید کدام محصولات در بازار پرطرفدارتر بوده اند حتما روی لینک زیر بزنید و مطلب را کامل بخوانید.

نگران قبض برق نباشید

یک روش ساده و دوست دار محیط زیست برای فراوری برق، استفاده از باطری خورشیدی است. با نصب چند پنل خورشیدی روی پشت بام یا دیوار بیرونی، به سمتی که نور بیشتری می گیرد، می توانید تمام برق مورد احتیاج برای استفاده از وسایل گرمایشی برقی و حتی تمام وسایل برقی خانه را تامین کنید. با یک بار هزینه برای نصب این پنل ها می توانید تا آخر عمر از برق رایگان استفاده نموده و نگران هزینه های سنگین قبض نباشید. بعلاوه با جایگزین کردن انرژی برق پاک با سوخت های فسیلی، مثل گاز، می توانید قدم مثبتی هم در مسیر حفاظت از محیط زیست و دوستی با زمین بردارید.

پنل خورشیدی تیسو مدل TM250W-36V ظرفیت 250 وات

4,550,000

تومان

سیستم روشنایی خورشیدی ویداسی مدل WD-1102 کد B11

1,090,000

تومان

خرید پنل خورشیدی

مشاهده همه

مرور کلی

حتی اگر عاشق زمستان و سرما هم باشید دوست دارید در خانه ای گرم بنشینید و پاهایتان را به بخاری یا شوفاژ بچسبانید. وسایل گرمایشی برقی، به علت استفاده از المنت های قوی، می توانند به سرعت گرمای لازم برای فراری دادن سرمایی که در بدنتان نفوذ نموده است را فراوری می نمایند. اگر می خواهید از دل این زمستان سرد و پر برف تا آخرین روز خنک بهاری، خیالتان از گرمای خانه راحت باشد بهتر است یکی دو وسیله گرمایشی برقی بخرید.

پاسخ به چند پرسش پرتکرار

آیا بخاری برقی برای اتاق بچه مناسب است؟

بهتر است از هیترهای برقی یا رادیاتور برقی برای اتاق کودک بهره ببرید تا مطمئن باشید به هیچ وجه دست او با المنت ها تماس پیدا نمی کند.

تشک برقی آتش نمی گیرد؟

احتمال آتش گرفتن تشک و پتوی برقی بسیار کم است. البته به این شرط که از محصولات برندهای معتبر بخرید و به علت هزینه پایین تر، به سراغ برندهای ناشناخته نروید.

چطور بفهمیم چند پنل خورشیدی برای خانه مان احتیاج است؟

با مراجعه به یک متخصص برق و مشورت با او می توانید تعداد مورد احتیاجتان را پیدا کنید. کارشناس برق با آنالیز متراژ خانه و تعداد وسایل برقی که استفاده می کنید می تواند به شما بگوید چند پنل احتیاج دارید و باید در چه جهتی آن ها را نصب کنید تا برترین خروجی را داشته باشند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین وسایل گرمایشی برقی برای استفاده در زمستان و روزهای خنک بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین وسایل گرمایشی برقی برای استفاده در زمستان و روزهای خنک بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید