بهترین و تمیزترین هتل های اصفهان

به گزارش نکته های خرید، شهر زیبای اصفهان به واسطه جاذبه های فرهنگی و تاریخی فراوانش یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می شود و سالانه میزبان گردشگران خارجی و داخلی زیادی است. اصفهان که در فهرست شهرهای خلاق یونسکو هم واقع شده است، برای میزبانی هرچه بهتر از گردشگران خود، اقامتگاه ها و هتل های فراوانی را در خود جای داده است. در این میان بدون شک برخی از هتل ها توانسته اند رضایت میهمانان را به خصوص در زمینه تمیزی و رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر جلب کنند و در فهرست بهترین هتل های اصفهان قرار بگیرند. در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین و تمیزترین هتل های اصفهان از نظر مسافران را به شما معرفی کنیم.

بهترین و تمیزترین هتل های اصفهان

بهترین و تمیزترین هتل های اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل چهار ستاره ممتاز آسمان یکی از باکیفت ترین و بهترین هتل های اصفهان محسوب می شود که از سال 1384 تا کنون در حال خدمت رسانی به گردشگران این شهر است. هتل آسمان اصفهان که عضوی از گروه هتل های آریا به شمار میرود، در مجاورت زاینده رود واقع شده و چشم اندازی زیبا به رودخانه و بافت شهری اصفهان دارد. این هتل دارای 88 باب واحد اقامتی است که در 13 طبقه قرار گرفته اند. جالب است بدانید هتل آسمان در بین اهالی اصفهان، به عنوان مرتفع ترین ساختمان این شهر شناخته شده است.

اتاق های بسیار تمیز این مجموعه و پرسنل خوش برخورد و آموزش دیده آن با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کرونا بر محبوبیت این هتل افزوده اند. هتل آسمان با قرارگیری در قلب تپنده اصفهان، دسترسی بسیار عالی به جاذبه های گردشگری اصفهان از جمله سی و سه پل، محله قدیمی جلفا و کلیسای وانک، مجموعه بی نظیر نقش دنیا و کاخ هشت بهشت دارد.

این هتل دارای یک رستوران گردان در طبقه آخر است و با غذاهای اصیل ایرانی از میهمانان خود به بهترین شکل پذیرایی می کند.

آدرس: اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان یکی از زیباترین و بهترین هتل های اصفهان به شمار میرود. این هتل در سال 1386 با بازسازی و بازسازی خانه تاریخی سمائیان با قدمتی 500 ساله فعالیت خود را به عنوان اولین هتل سنتی اصفهان آغاز کرد.

این هتل که یادگاری به جا مانده از دوره صفوی به شمار می رود دارای 16 اتاق با پنجره های چوبی و شیشه های رنگی رنگی است که دورتادور حیاط درونی واقع شده اند. حیاط بیرونی هتل کاربری کافه رستوران دارد و گردشگران می توانند ساعاتی از روز را در این حیاط زیبا سپری کنند و از آرامش بی نظیرش لذت ببرند.

هتل سنتی با حفظ اصالت بنا و معماری خود، دارای امکانات رفاهی مناسب و تجهیزات داخلی مدرن مطابق با استانداردهای روز دنیا است. کادر آموزش دیده و خوش برخورد این مجموعه با تسلط به دانش های هتلداری روز دنیا آماده میزبانی از مسافران عزیز هستند.

هتل سنتی اصفهان با قرارگیری در نزدیکی میدان تاریخی نقش دنیا دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های تاریخی و فرهنگی این شهر دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان سپاه، خیابان حکیم، کوچه باغ قندرها (7)

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره به عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان شناخته می شود و با ترکیبی از معماری مدرن و سنتی در قلب تپنده این شهر واقع شده است. این هتل سه ستاره برای ارتقای سطح خدمات و امکانات خود در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل ستاره اصفهان دارای 52 واحد اقامتی است که در 6 طبقه واقع شده اند. پرسنل آموزش دیده و مجرب این مجموعه در تلاشند تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم بزنند. هتل ستاره که یکی از هتل های مقرون به صرفه این شهر به شمار میرود، با رعایت پروتکل های بهداشتی به بهترین نحو توانسته رضایت مسافران را جلب کند.

موقعیت مکانی این هتل به شکلی است که گردشگران می توانند فقط با ده دقیقه پیاده روی، خود را به جاذبه های گردشگری اصفهان مانند میدان نقش دنیا، باغ چهلستون، کاخ عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان برسانند.

آدرس: اصفهان، میدان نقش دنیا، خیابان حافظ، هتل ستاره

بهترین و تمیزترین اقامتگاه های سنتی اصفهان

اقامتگاه سنتی طلوع خورشید اصفهان

یکی از لوکس ترین و مجلل ترین اقامتگاه های اصفهان، اقامتگاه سنتی طلوع خورشید است. این اقامتگاه با بازسازی بنایی قدیمی که متعلق به اواخر دوران قاجار بود، در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد. 21 باب واحد اقامتی با معماری سنتی دور تا دور حیاط بزرگ مرکزی اقامتگاه طلوع خورشید واقع شده اند. در وسط این حیاط، حوض آب زیبایی قرار گرفته که جذابیت فضای اقامتگاه را بیشترکرده است.

کارکنان آموزش دیده اقامتگاه، با برخوردی صمیمی و محترم با میهمانان در تلاشند تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به آنان ارائه دهند. اقامتگاه سنتی طلوع خورشید با فراهم آوردن آرامشی کم نظیر در فضایی آرام قصد دارد تا اقامتی خاطره انگیز را به گردشگران این شهر تاریخی هدیه دهد. اگر در پی تجربه ای متفاوت و لوکس در شهر اصفهان هستید انتخاب این اقامتگاه یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای شما خواهد بود

این اقامتگاه با قرارگیری در کهن ترین محله تاریخی اصفهان فاصله بسیار نزدیکی تا مسجد جامع اصفهان یا مسجد عتیق دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه شماره 37 (میر علا الدین)، فرعی سوم

اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

بوتیک هتل کریاس یکی از مجلل ترین و بهترین اقامتگاه های شهر اصفهان محسوب می شود. این اقامتگاه یادگاری از دوران قاجاریه با حدود 200 سال قدمت است و همچون جواهری در دل این شهر می درخشد. این اقامتگاه که در سال 1396 فعالیت خود را در همسایگی میدان نقش دنیا آغاز کرد و دقیقا پشت مسجد شیخ لطف الله واقع شده است.

بوتیک هتل کریاس دارای 15 واحد اقامتی است که دور تا دور حیاط اندرونی دلباز این اقامتگاه قرار گرفته اند. این هتل آرامشی بهشتی را در چند قدمی میدان پر ازدحام نقش دنیا به میهمانان هدیه می دهد. هتل کریاس با وجود خدمات و امکانات مدرنی که ارائه می دهد، سبک معماری سنتی و قدیمی خود را کاملا حفظ کرده و مسافران با قدم گذاشتن در حیاط آن خود را در اصفهان قاجاری خواهند دید.

از دیگر جذابیت های این اقامتگاه می توان به کافی شاپ فضای باز و تخت های سنتی آن در حیاط مرکزی اشاره کرد که باعث عوض شدن حس و حالتان می شود.

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، کوچه عمرانی

اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان

اقامتگاه سنتی آرمنیا یکی از زیباترین و بهترین اقامتگاه های اصفهان است. این اقامتگاه در سال 1399 با بازسازی و بازسازی خانه ای تاریخی در دل محله ارامنه نشین جلفا فعالیت خود را آغاز کرد. قدمت ساختمان این اقامتگاه به بیش از صد سال می رسد و میهمانان با اقامت در آن می توانند حس و حال اصفهان قدیم را تجربه کنند.

اقامتگاه آرمنیا داری 28 باب واحد اقامتی است که در دو ساختمان واقع شده اند. این اقامتگاه با قرارگیری در کوچه جلفا دسترسی بسیار راحتی به کلیسای محبوب وانک و موزه موسیقی اصفهان دارد. میهمانان با صرف زمان کمتر از 20 دقیقه می توانند از سایر جاذبه های شهر اصفهان مثل مجموعه نقش دنیا، باغ هشت بهشت، کاخ چهل ستون و سی و سه پل هم بازدید کنند.

اقامتگاه سنتی آرمنیا با پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی عالی، میزبانی شایسته برای مسافران شهر اصفهان است.

آدرس: اصفهان، خیابان نظر میانی، کوچه کلیسا وانک، کوچه جلفا، پلاک 6 الی 9

اقامتگاه سنتی قصر منشی اصفهان

اگر در پی اقامتی لوکس با رنگ و بوی اصفهان قدیم هستید، رزرو اقامتگاه سنتی قصر منشی یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. ساختمان این اقامتگاه به اواخر صفویه و اوایل دوره قاجاریه تعلق دارد و در سال 1394 با دقت فراوان مورد بازسازی قرار گرفته است.

اقامتگاه قصر منشی به دلیل سبک سنتی و ایجاد حس نوستالژی در مهمانان، از محبوبیت زیادی برخوردار است. میهمانان هنگام اقامت در اتاقشان می توانند از هنر آینه کاری و گچ بری های آن نهایت لذت را ببرند. جالب است بدانید اتاق آینه هتل قصر منشی به عنوان یکی از میراث های ملی از دوره قاجاریه به ثبت رسیده است.

این اقامتگاه با قرارگیری در دل شهر تاریخی اصفهان، دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری مثل خانه تاریخی مشروطه، کاخ هشت بهشت، کاخ چهل ستون، میدان نقش دنیا و موزه تاریخ طبیعی اصفهان دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی، پلاک 9

به نظر شما بهترین و تمیزترین هتل اصفهان کدام است؟

در این مقاله تلاش کردیم تعدادی از تمیزترین و محبوب ترین هتل ها و اقامتگاه های شهر اصفهان را به شما معرفی کنیم. شاید برایتان سوال باشد که چرا نام هتل های پنج ستاره و معروفی مثل عباسی و پارسیان کوثر اصفهان در این لیست نیامده است. با وجود اینکه این هتل ها بین گردشگران معروف هستند اما نتوانسته اند امتیاز مطلوبی را از میهمانانشان دریافت کنند و در لیست تمیزترین و بهترین هتل های اصفهان جای نگرفته اند.

اگر تجربه سفر به اصفهان، نصف دنیا را داشته اید، راضی می شویم نظرتان را در مورد محل اقامتتان با ما به اشتراک بگذارید. بهترین و تمیزترین هتل اصفهان از نظر شما کدام است؟

زهرا بینازاده

منبع: فلای تودی

به "بهترین و تمیزترین هتل های اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و تمیزترین هتل های اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید