ترامپ: چهار سال پیش اوباما را شکست دادم!،کاربران اینترنت: یا متوهمی یا مست یا سالخورده!

به گزارش نکته های خرید، دونالد ترامپ در سخنانی کنایه آلود خطاب به باراک اوباما که با واکنش های تند کاربران فضای مجازی روبرو شد، گفت: چهار سال پیش اوباما را شکست دادم، او سخت تر از هیلاری کلینتون حقه باز کار کرد و ما بار دیگر هم این کار را انجام خواهیم داد!

ترامپ: چهار سال پیش اوباما را شکست دادم!،کاربران اینترنت: یا متوهمی یا مست یا سالخورده!

دونالد ترامپ در 30 ژوئیه (9 مرداد) ضمن بازنشر توییتی، به باراک اوباما کنایه زد و نوشت: چهار سال پیش اوباما را شکست دادم، او سخت تر از هیلاری حقه باز کار کرد، بار دیگر هم این کار را انجام خواهیم داد! این بازنشر در پاسخ به توییتی بود که نوشته بود: سخنرانی تبلیغاتی تفرقه انداز و به شدت دروغ: انتقاد تاکر کارلسون از اوباما به خاطر سیاسی کردن خاکسپاری جان لوئیس.

اندکی پس از واکنش ترامپ به این توییت، بازنشر ترامپ، 10 هزار بازنشر و 36 هزار و 500 لایک دریافت کرد. چنان که انتظار می رفت، جمله ترامپ مبنی بر شکست دادن 4 سال قبل اوباما، چندان به مذاق دنبال نمایندگان ترامپ در توییتر خوش نیامد و آن ها در توییت های خود، وی را به خاطر این جمله به سالخوردگی و هذیان گویی متهم کردند.

یکی از کاربران نوشت: اوباما چهار سال پیش در انتخابات نامزد نبود. شما یا متوهم شدید، یا مست هستید یا سالخورده یا کاملا از زندگی دست شسته اید. برو مشاوره ای نژادپرست. کاربر دیگری هم نوشت: مگر دو دوره ریاست اوباما تمام نشد؟ من گیج شدم.

سخنان باراک اوباما در مراسم تدفین جان لوئیس همچنین واکنش های دیگری از سوی ترامپ داشت.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد بیشتر از باراک اوباما- زمانی که بر سر کار بود- برای اقلیت ها کار انجام داده است. این اظهارات پس از آن مطرح شد که رئیس جمهور سابق گفت، دولت کنونی در حال سرکوب رأی دهندگان اقلیت است.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ روز آدینه پیش از خروج از کاخ سفید به مقصد تامپا واقع در فلوریدا، در پاسخ به سؤال نکته های خرید که از واکنش او به اظهارات اخیر اوباما پرسیده بودند، چند کلمه ای با نکته های خرید صحبت کرد و گفت: او (اوباما) برای اقلیت ها نقش بدی ایفا کرد. من نسبت به او کارهای بسیار بیشتری برای اقلیت ها کردم.

باراک اوباما روز پنجشنبه در حین سخنرانی در مراسم تدفین جان لوئیس- از نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا که 17 ژوئیه (27 تیر) درگذشت- به طور غیرمستقیم، دولت کنونی آمریکا و افراد در قدرت را به سرکوب رأی دهندگان متهم کرد.

اوباما گفت: اما در حالی که ما اینجا نشسته ایم، آن هایی که بر سر قدرت هستند بیشترین کوشش خود را می نمایند تا مردم را از رأی دادن منصرف نمایند- به وسیله بستن مکان های رأی دهی و هدف قرار دادن اقلیت ها و دانش آموزان با قوانین محدودنماینده شناسایی؛ و از این طریق به حقوق رأی ما با دقت حمله می نمایند. آن ها حتی سرویس پستی را در انتخاباتی که قرار است به وسیله برگه های رأی ارسال شده به وسیله پست به مردم به منظور جلوگیری از مریض شدن آن ها برگزار گردد، تضعیف می نمایند.

دونالد ترامپ در پاسخ به اوباما، مدعی شد که برای هر گروهی در آمریکا بیشتر از زمان بر سر کار بودن اوباما، کار انجام داده است.

وی اظهار کرد: شما خواهید دید که من نقش بهتری را نسبت به اوباما برای آفریقایی آمریکایی ها، آسیایی آمریکایی ها، زنان و هر گروهی که شما فکر کنید، ایفا کردم. بسیار بهتر از اوباما!

ترامپ به عنوان شاهدی برای ادعاهای خود، به نرخ های بیکاری پیش از آسیب ویروس کرونا اشاره و توضیح داد: اگر به ارقام قبل از شیوع بیماری نگاه کنید، متوجه خواهید شد. آن آمار و ارقام به زودی بازمی گردند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ: چهار سال پیش اوباما را شکست دادم!،کاربران اینترنت: یا متوهمی یا مست یا سالخورده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: چهار سال پیش اوباما را شکست دادم!،کاربران اینترنت: یا متوهمی یا مست یا سالخورده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید