حریف بعدی پرسپولیس در آسیا معین شد؟

به گزارش نکته های خرید، خبرنگاران: با شکست تیم های استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ایران حالا فقط پرسپولیس را به اسم نماینده در این دوره از رقابت ها دارد. شاگردان گل محمدی، شب گذشته پیروز شدند در تاجیکستان از سد استقلال این کشور عبور نمایند و به یک چهارم نهایی برسند.

حریف بعدی پرسپولیس در آسیا معین شد؟

به گزارش نکته های خرید، البته از آنجا که یک تیم از غرب و یک تیم از شرق آسیا به فینال می رسند، پرسپولیس حالا در نیمه نهایی غرب آسیا شرکت خواهد نمود تا یکبار دیگر بختش برای رسیدن به فینال غرب آسیا را بیازماید. به غیر از پرسپولیس 2 تیم الهلال و النصر از عربستان و الوحده از امارات هم به جمع 4 تیم پایانی غرب آسیا رسیده اند و قرار است روز آدینه قرعه کشی این مرحله از رقابت ها برگزار گردد.

البته از آنجا که 2 تیم از عربستان در این مرحله حضور دارند احتمال زیادی دارد که شاگردان گل محمدی در این مرحله با یکی از دو تیم الهلال و النصر روبرو گردد؛ هرچند که رای نهایی را قرعه معین خواهد نمود. به غیر از الوحده که در ضربات پنالتی برابر الشارجه به فزونی رسید، 3 تیم دیگر در جریان بازی از سد رقبایشان عبور کردند و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یا نیمه نهایی غرب آسیا رسیدند.

منبع: فرارو

به "حریف بعدی پرسپولیس در آسیا معین شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف بعدی پرسپولیس در آسیا معین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید