ملاقات ایران و اکوادور در کانادا لغو شد

به گزارش نکته های خرید، حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت توافقات لازم برای برگزاری دومین ملاقات محبت آمیز این تیم در خرداد مقابل اکوادور صورت گرفته و قرار است روز پنجشنبه قرارداد این بازی امضاء گردد.

ملاقات ایران و اکوادور در کانادا لغو شد

به گزارش فارس، مسئولان فدراسیون فوتبال درصدد بودند این مسابقه در تورنتو برگزار گردد اما با توجه به پیدانشدن زمین با وجود توافقات ابتدایی فدراسیون ها، سرمربیان و سرپرست های تیم ملی ایران و اکوادور را این ملاقات در این کشور لغو می گردد.

در همین باره مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال هم در توئیتی مدعی شد که امکان برگزاری ملاقات ایران و اکوادور در کانادا وجود ندارد و با این شرایط این بازی در کانادا لغو می گردد.

البته مسئولان فدراسیون طبق رایزنی هایی که وزارت خارجه کشورمان با سنگال انجام داده در صدد هستند در صورت مسجل شدن لغو بازی با اکوادور، شاگردان دراگان اسکوچیچ در همین فیفادی در تهران به مصاف سنگال بروند. البته شاگردان آلیو سیسه در ماه ژوئن درگیر 2 بازی با بنین و رواندا در مقدماتی جام ملت های 2023 آفریقا هستند و معین نیست در تاریخ مدنظر فدراسیون ایران(21 تا 24 خرداد) بتوانند به ایران بیایند.

با این وجود حتی اگر امکان حضور تیم سنگال در تهران در خرداد فراهم نگردد، با توجه به مذاکراتی که فدراسیون کشورمان با فدراسیون این کشور انجام داده احتمال برگزاری ملاقات محبت آمیز دو تیم در فیفادی بعدی ماه سپتامبر(اواخر شهریور و اوایل مهر) وجود دارد.

منبع: فرارو

به "ملاقات ایران و اکوادور در کانادا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات ایران و اکوادور در کانادا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید