راهنمای سفر به هامیلتون در نیوزلند

به گزارش نکته های خرید، راهنمای مسافرتی به هامیلتون | Travel Guide To Hamilton

هامیلتون بعد از شهرهای ولینگتون و اوکند به عنوان یکی از مهمترین شهرهای کشور نیوزلند به شمار می رود و در شمال کشور نیوزلند واقع شده است. این شهر این علت که در کنار رودخانه وایکاتو قرار گرفته است بکرترین و زیباترین جاذبه های کشور نیوزلند را در خود جای داده است و برای کسانی که طبیعت گرد واقعی هستند می تواند برترین گزینه سفر می باشد. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و بعلاوه چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. خبرنگاران در راهنمای سفر به هامیلتون سعی نموده تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به شهر هامیلتون در نیوزلند همراهی کنید.

راهنمای سفر به هامیلتون در نیوزلند

موقعیت جغرافیایی شهر هامیلتون

شهر هامیلتون از لحاظ جغرافیایی در شمال کشور نیوزلند واقع شده است و در کنار رودخانه ای به نام وایکاتو نیز واقع شده است. مساحت این شهر به طور کلی 110 کیلومتر مربع است و جمعیت آن مطابق با آمار سرشماری که در سال 2017 اجرا شده در حدود 200 هزار نفر نیز بوده است.

آب و هوای هامیلتون در نیوزلند

نیوزلند کشور کوهستانی هست و بیشتر مساحت این کشور را جنگل در برگرفته است. آب و هوای این کشور اقیانوسی و مغتدل است و در چهار فصل سال شرایط آب و هوایی متمایزی دارا است. میانگین دما در فصل زمستان 10 درجه سانتیگراد و تابستان ها حدود 25 درجه می باشد. شهر هامیلتون که در جزیره شمالی این کشور واقع شده است نیز در ماه های گرم سال می توانید از سواحل لذت ببرید، بنابراین برترین زمان برای سفر به این شهر بهار و تابستان است.

اطلاعات کلی شهر هامیلتون در نیوزلند

هزینه اقامت در هامیلتون

با توجه به این که هامیلتون شهر نسبتا کوچکی است اغلب هتل ها و اقامتگاه هایی که در این شهر وجود دارد نیز لوکس و راحت است و می توانید اقامت فوق العاده را در آن نیز تجربه کنید. هتل های این شهر بیشترا به صورت اقامتگاه هایی ویلایی ساخته شده اند و علت آن هم این است که بتوانید از منظره ها زیبای طبیعی آن بهره ببرید.

برای اقامت در بیشتر نقاط دنیا آژانس گردشگری نکته های خرید امکان رزرو هتل را برای شما عزیزان فراهم آورده است، بعلاوه شما می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه که به طور 24 ساعته آماده ارائه مشاوره هستند جهت انتخاب هتل مورد نظرتان مشورت نمایید. در ادامه راهنمای سفر به هامیلتون همراه ما باشید.

هتل های پیشنهادی در هامیلتون

  • هتل Kamahi Cottage

هتل 5 ستاره پیشنهادی در شهر هامیلتون کاناهی کوتیج نام دارد و در نزدیکی مرکز این شهر نیوزلندی واقع شده است. از جمله امکانات این هتل نیز عبارت از منظره فوق العاده زیبا، سرویس صبحانه و اینترنت می باشد.

شماره تلفن: 006478730849

آدرس: 229 Barber Rd، Otewa 3975، New Zealand

  • اقامتگاه ویلایی ویتومو | Waitomo Boutique Lodge

اقامتگاهی ویلایی در شهر هامیلتون نیوزلند وجود دارد که نام آن ویتومو می باشد. ظاهر این اقامتگاه بسیار لوکس و تمیز است و می تواند به عنوان یکی از راحت ترین گزینه ها برای اقامت در این شهر برایتان باشد.

آدرس: 256 Waipuna Rd، Pomarangai 3985، New Zealand

هزینه خورد و خوراک در هامیلتون

هزینه ای که برای خوردن غذا در رستوران های این کشور باید بپردازید کمی بالاست. اگر کمی حوصله یتان در سفر زیاد باشد سعی می کنید مواد اولیه تهیه غذا را تهیه و خودتان اقدام به پخت غذاهای ساده در سفر به این کشور بنمایید با این کار می توانید در هزینه های سفرتان کاهش چشمگیری را به وجود آورید.

در ادامه راهنمای سفر به هامیلتون به حدودی از قیمت غذا در این کشور بر اساس سایت Numbeo اشاره خواهیم کرد.

برای یک وعده غذا در یک رستوران مقرون به صرفه قیمت باید هزینه 18 دلار زلاندنو را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوران میانه باید 100 دلار زلاندنو پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در هامیلتون به نسبت مقرون به صرفه تر است و مبلغ 12 دلار زلاندنو می باشد.

برای تهیه آب معدنی 2.50 دلار زلاندنو و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن 4.50 دلار زلاندنو بپردازید.

رستوران های پیشنهادی در شهر هامیلتون

  • رستوران خیابان ویکتوریا | Victoria Street Bistro

این رستوران یه فضای شیک و منحصر به فردی داره که با دیزاین های خاص و غذاهای خوشمزه نیوزلندی و اروپایی آماده پذیرایی از مشتریان خودشه. قیمت این رستوران هم کمی گرون هست.

آدرس: 153 Victoria St، Hamilton 3204، New Zealand

  • رستوران پالات | Palate

فضای زیبا و باز این رستوران و منظره زیبای اون باعث شده که این رستوران مشتریان بسیاری داشته باشد. در منوی این رستوران می توانید انواع سالادها و سبزیجات، غذاهای نیوزلندی و اروپایی را سفارش دهید و کارکنان خوش رفتار این رستوران برایتان سریع آماده می نمایند.

آدرس: 20 Alma St، Hamilton 3204، New Zealand

هزینه حمل و نقل در هامیلتون

هزینه بلیط تک سفره 3.20 دلار زلاندنو

هزینه بلیط ماهانه حمل و نقل 154 دلار زلاندنو

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 3 دلار زلاندنو و به ازای هر یک کیلومتر 5 دلار زلاندنو به مبلغ اضافه می گردد. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 80 دلار زلاندنو باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 7.50 دلار زلاندنو

جاذبه های گردشگری در هامیلتون

  • موزه Classics

از جمله جاذبه های گردشگری در شهر هامیلتون موزه کلاسیک است که با توجه به قدیمی بودن آن بسیار هم هوادار دارد. در این موزه می توانید انواع اتومبیل های قدیمی که مربوط به دهه های گذشته تاریخ نیوزلند می شوند را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که هزینه ورود به این موزه کمی بالاست.

آدرس: 11 Railside Pl، Dinsdale، Hamilton 3204، New Zealand

موزه Waikato

موزه دیگری در شهر هامیلتون وجود دارد که از چوب ساخته شده و در آن مجسمه های چوبی، ابزارهای جنگی نیوزلند و همینطور تاریخچه مربوط به آن ها نگهداری می گردد. این برای گردشگرانی که برای اولین بار است به این شهر می فرایند می تواند جالب باشد و با تاریخ این کشور بیشتر آشنا شوید.

آدرس: 21 Grantham St، Hamilton 3204، New Zealand

  • باغ های هامیلتون

در شهر هامیلتون باغ هایی سرسبز و مجذوب کنندهی وجود دارد که می توانید در آن انواع گل های زینتی و مجذوب کننده را مشاهده کنید و عکس های دیدنی و زیبایی را مشاهده کنید.

آدرس: 137 Peacockes Rd، Fitzroy، Hamilton 3206، New Zealand

  • دریاچه هامیلتون | Hamilton Lake Domain

یک دریاچه فوق العاده زیبا و تمیز در شهر هامیلتون وجود دارد که گردشگران زیادی را به سمت خود در این شهر جذب می نماید. در حاشیه رودخانه هامیلتون می توانید انواع نوشیدنی ها و خوردنی های خوشمزه را نیز تهیه کنید. در کنار این دریاچه هم می توانید از تفریح هایی که وجود دارد نیز بهره ببرید.

آدرس: 79 Lake Domain Dr، Frankton، Hamilton 3204، New Zealand

  • باغ وحش هامیلتون | Hamilton Zoo

در شهر هامیلتون اگر خواستید آدرنالینتان افزایش پیدا کند پیشنهاد می کنیم که به باغ وحش این شهر بروید که یکی از بامزه ترین مکان های گردشگری از حیوانات می باشد بعلاوه در این باغ وحش راهنماهایی هم وجود دارند که در طول راستا شما را همراهی کرده و می توانید اطلاعات لازم را از آن بدست بیاورید.

آدرس: 183 Brymer Rd، Rotokauri 3289، New Zealand

راهنمای سفارت نیوزلند

  • سفارت نیوزیلند در تهران

تلفن: 26122175

آدرس: خیابان پاسداران شمالی، خیابان موحدی دانش، خیابان گلستان شمالی(شهید قاسمی)، کوچه سوسن، کوچه پارک دوم، پلاک 1

  • سفارت ایران در نیوزیلند

تلفن: 006443862976

آدرس: 151 Te Anau Rd, Hataitai, Wellington 6021, New Zealand

بایدها و نبایدها در شهر هامیلتون

  • در سفر به این کشور خیلی مراقب لوازم گران قیمت و با ارزش خودتان باشید، زیرا احتمال دزدی و جیب در شهرهای کشور تقریبا زیاد است.
  • آب لوله کشی در این کشور قابل شرب است و هیچ مسئله ای ندارد.
  • اگر سفرتان گروهی است، حتما خودرو کرایه کنید. با این کار هم به راحتی گردش می کنید هم از هزینه هایتان کاسته می گردد. تاکسی در این کشور گران است و برترین راه برای گردش، اجاره خودرو است که می توانید در هر شهری انجام دهید.
  • قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های نیوزلند است. از آن جایی که نیوزلند در سال 1841 مستعمره بریتانیا شد، فرهنگ غذایی نیوزلند بسیار متاثر از بریتانیا شد.
  • جهت کسب اطلاعات لازم برای اخذ ویزای این کشور می توانید را مطالعه کنید.
منبع: الی گشت

به "راهنمای سفر به هامیلتون در نیوزلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به هامیلتون در نیوزلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید