ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 احتمالا 63 دلار خواهد بود

به گزارش نکته های خرید، شرکت شیائومی در رویداد 28 اکتبر (6 آبان) قرار است تا از سری نو گوشی های ردمی نوت 11 خود به شکل رسمی رونمایی کند. در کنار این گوشی ها، احتمالا این شرکت ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 را هم معرفی خواهد نمود. شیائومی تا به امروز اطلاعات اندکی از مشخصات فنی این ساعت منتشر نموده اما همچنان برآورد ها در خصوص قیمت ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 ادامه دارد. با این حال طبق آخرین گزارش ها، قیمت این ساعت هوشمند هم لو رفته است.

ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 احتمالا 63 دلار خواهد بود

ساعت هوشمند ردمی واچ 2 شیائومی 399 یوان قیمت دارد که تقریبا 63 دلار می گردد. این اطلاعات به وسیله یک فروشنده افشاگر منتشر شده که در فضای مجازی دست به دست می گردد. به تازگی صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو تأیید نموده که ردمی واچ 2 از نمایشگر 1.6 اینچی امولد بهره خواهد برد. نسل قبلی این ساعت هوشمند از نمایشگر 1.4 اینچی LCD استفاده می نماید.

این گجت هوشمند با وجود اسمی که یدک می کشد، به نظر می رسد که همچون نسل قبلی خود بیشتر یک ردیاب ورزشی باشد تا ساعت هوشمند. ممکن است نسخه سفارشی RTOS این محصول هم مانند چندین محصول مشابه دیگر در بازار عرضه گردد. احتمال می رود که ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 از قابلیت های نظیر سنسور ضربان قلب، سنسور SpO2 ،GPS، چندین حالت ورزشی، نظارت بر خواب، مقاومت در برابر آب و قابلیت های دیگر بهره ببرد. بعلاوه طبق آخرین اطلاعات،این ساعت هوشمند در 3 رنگ آبی، مشکی و کرم به بازار عرضه گردد.

حال که صحبت از ساعت هوشمند نو شیائومی شد، بد نیس نگاهی بیاندازیم به نسل قبلی این ساعت هوشمند. ردمی واچ شیائومی کیفیت طراحی بسیار خوبی دارد. حتی کیفیت و جنس بندهای آن هم عالی بوده و هنگام پوشیدن، احساس بدی به شما نمی دهد. در سمت راست این ساعت هوشمند با نمایشگر مربعی شکل یک دکمه کوچک وجود دارد که به شما این امکان را می دهد از آن برای تنظیمات و سایر اقدامات مربوط به ساعت هوشمند خود بهره ببرید. این ساعت هوشمند به گونه ای طراحی شده که در پشت نمایشگر آن حسگر ضربان قلب وجود دارد و عملکرد فوق العاده ای دارد. علاوه بر آن، مجموعه ویژگی های تناسب اندام، قطب نما و ردیابی خواب هم دارد. وجود همه این امکانات با هم باعث شده این محصول به عنوان، ساعت هوشمند باکیفیت و در عین حال با برچسب قیمتی فوق العاده ارزان در جهان معرفی گردد. بعلاوه برای اثبات اصالت محصول عبارت Redmi در قسمت بالای حسگر ضربان قلب یعنی پشت نمایشگر ساعت درج شده است.

ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ مجهز به یک نمایشگر 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل است. نسبت ابعاد تصویر آن هم 1:1 است و از شیشه 2.5D بهره می برد. چیزی در حدود 44.1 درصد صفحه را نمایشگر IPS LCD تشکیل داده است. وجود چنین نمایشگر باکیفیتی در یک ساعت مچی هوشمند ارزان، بسیار قابل توجه و هیجان انگیز خواهد بود. یکی از مهم ترین ویژگی های ساعت هوشمند را می توان وزن آن دانست و این طور که شواهد موجود نشان می دهد که شیائومی به این مسأله توجه ویژه ای نموده، در واقع ساعت هوشمند ردمی واچ با تمام قابلیت هایش تنها 35 گرم وزن دارد. بعلاوه بدنه و فرم آن هم پلاستیکی است.

ماندگاری و دوام بالای باتری برای ساعت های هوشمند بسیار موضوع کلیدی و ارزشمندی است. ساعت مچی ردمی واچ مجهز به باتری 230 میلی آمپری است؛ این موضوع بدان معناست که تنها با 2 ساعت شارژ، می توانید هفت روز کامل از آن بهره ببرید. این مقدار ماندگاری باتری برای یک ساعت هوشمند ارزان و زیبا، قابل قبول و راضی نماینده است. نکته مهم دیگری که باید بدانید ضدآب بودن این ساعت هوشمند است که وجود آن باعث می گردد شما با خیال راحت و آسودگی کامل از آن بهره ببرید و دیگر نگران این موضوع نباشید که با ریختن آب روی آن آسیب جدی وارد می گردد و به مرور از کار می افتد. از سایر قابلیت های کاربردی ساعت ردمی بهره بردن از نسخه 5.0 بلوتوث است که اتصال و عملکرد سریع آن را در پی خواهد داشت. گفتنی است که این ساعت هوشمند با قیمت 299 یوان (46 دلار) در بازار عرضه می گردد.

باید دید نسل نو این ساعت های هوشمند هم می تواند رضایت کاربران این شرکت چینی را جلب نمایند یا نه.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 احتمالا 63 دلار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 احتمالا 63 دلار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید