سفری مجذوب کننده به روسیه سرزمین تزارها

به گزارش نکته های خرید، اگر نمی دانید در روسیه چه چیزی باید ببینید ، باید شهرهای بزرگ را ترک کنید. اطراف بزرگترین دریاچه آب شیرین دنیا ، دریاچه باکال را کشف کنید.تور سن پترزبورگ پیشنهادی فوق العاده برای تماشای این شهر زیبای دیدنی است.

سفری مجذوب کننده به روسیه سرزمین تزارها

سفر به پهناورترین کشور دنیا هم برای خود لذتی دارد. بزرگترین کشور دنیا که یک پایش در اروپا و پای دیگری در آسیا قرار گرفته است. با استفاده از این داده ها می توانید تصور کنید که سفر به روسیه مجذوب کننده است. با داشتن فرهنگ غنی، که به دنیای ما بعضی از درخشان ترین هنرمندان را بخشیده است، در اینجا می توانید عادات و آداب و رسوم نو را کشف کنید. مثلا؛ تقریباً در همه اتاق ها مجبورید کفش های خود را در بیاورید، همانطور که هنگام دعوت از نوشیدنی خودداری کنید (روس ها معمولاً غذا و نوشیدنی را با افرادی که می شناسند به اشتراک می گذارند).

سفر به روسیه لزوماً ما را به سن پترزبورگ می رساند: مرکز سابق تزارها و مرکز فرهنگی این کشور برای کانالهای متعدد ، اغلب به آن ونیز شمال می گویند. اگر نمی دانید در روسیه چه چیزی باید ببینید ، باید شهرهای بزرگ را ترک کنید. اطراف بزرگترین دریاچه آب شیرین دنیا ، دریاچه باکال را کشف کنید. یا حتی خود را با یک سفر دریایی در ولگا ، بزرگترین رودخانه اروپا ، که با شاخه های خود قسمت زیادی از کشور را آبیاری می نماید ، پذیرایی کنید.

این تجربیات به شما این امکان را می دهد که بدون شک همزمان تحت مجذوب کنندهیت یک کشور مجذوب کننده و چشمگیر قرار بگیرید. پس با تور روسیه الفبای سفر همراه باشید که می خواهیم سفر بی نظیر را تجربه کنیم.

نمایی تماشای از سنت پترزبورگ

سن پترزبورگ

هنگامی که تزار پیتر بزرگ در سال 1703، در منطقه ای باتلاقی و با ساختمانهای مدرن ، آغاز به ساخت این شهر بزرگ کرد تا روسیه نیز در اوج عصر روشنگری شهری داشته باشد ، فکر نمی کرد که آنها در آخر آن را ونیز بنامند. زیرا علاوه بر اینکه در جلوی دریا قرار گرفته است ، دارای کانال هایی است که در واقع یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری آن است.

تور سن پترزبورگ پیشنهادی فوق العاده برای تماشای این شهر زیبای تماشای است. در خصوص جاهای تماشای سن پترزبورگ هم باید از موزه ارمیتاژ، تالار مارینسکی، سالن اپرا و باله شهر و کلیسای جامع سنت ایزاک نام ببریم. البته این شهر با توجه به سابقه تاریخی آن، جاهای بسیار زیبای دیگری هم دارد که تماشا آنها در تورمسکو سن پترزبورگ شما را به وجد خواهد آورد.

کانال های سن پترزبورگ از تماشای های این شهر

بازارهای سنت پترزبورگ

بعلاوه اگر عاشق گشت در مراکزخرید هستید خرید کردن در یکی از بازارهای پر جنب و جوش در سنت پترزبورگ یک راه عالی برای آشنایی با فرهنگ محلی است، گاهی اوقات به نظر می رسد زمان در این بازارها منجمد شده است. بازارهای محلی زیر از مکان هستند که همیشه جمعیت زیادی از اهالی این شهر روزانه برای خریدهای خود به آن جا می فرایند.
  • بازار Sennoy سنت پترزبورگ
  • بازار Polyustrovskiy سنت پترزبورگ
  • بازار Matsevski سنت پترزبورگ

سوغات معروف سن پترزبورگ

سوغات و صنایع دستی سنتی روسیه همانند کلیساها و جاذبه هایش، رنگارنگ و متنوع هستند و از طرفی خرید سوغاتی برای مسافران یکی از کارهای مهم در حین سفر می باشد که در زیر به تعدادی از سوغات سنت پترزبورگ اشاره شده است.

عروسک های ماتروشکا

  • جعبه های لاکی روسی
  • تخم مرغ های فابرژه
  • جواهرات کهربایی
برای خرید سوغات سن پترزبورگ می توان به بازارهای خیابانی، فروشگاه بزرگ الیسیو و بازارچه گستینی دور، رفت.
لاختا سنتر بلندترین برج اروپا در سنت پترزبورگ

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی تهران ، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس به وبسایتwww.alefbatour.com مراجعه نمایید.

منبع: راسخون

به "سفری مجذوب کننده به روسیه سرزمین تزارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری مجذوب کننده به روسیه سرزمین تزارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید