سفر به مشهد با کمترین هزینه و بیشترین آسایش

به گزارش نکته های خرید، یکی از تلخ ترین تصویرهای پرتکراری که بسیاری از اوقات دیده ایم، چشم های سالخوردگانی است که پس از شنیدن نام امام رضا(ع) یا شهر مشهد مقدس، پر از اشک می گردد. صورت چین و چروک خورده شان در هم می رود و به نقطه ای دور خیره می شوند. افرادی که پس از عمری کوشش و تحمل مسائل، برای یک سفر زیارتی دست های شان خالی است. اما شرایط آن قدرها هم ناامیدکننده نیست؛ با کمی مدیریت هزینه ها و دقت در انتخاب، می توان آرزوی بسیاری از افرادی را که مشکل اقتصادی مانع سفرشان به مشهد مقدس شده را رفع کرد.

سفر به مشهد با کمترین هزینه و بیشترین آسایش

سفر به مشهد با قطار، یکی از برترین گزینه های سفر ارزان و ارزان به مشهد است. بسیاری از راستاهای قطار مشهد به خصوص قطار تهران مشهد تنوع و گستردگی قابل توجهی دارد و قیمت بلیط هایش هم به همین نسبت گوناگون است. با کمی توجه به هزینه ها می توانید بلیط های ارزان قطارهای تهران ـ مشهد را بیابید. سایت علی بابا یکی از برترین مراجع برای یافتن این بلیط هاست. اما کدام قطارها ارزان ترند؟

قطار صبا اتوبوسی رجا

قطارهای اتوبوسی صبا، یکی از انواع قطارهایی است که ارزان ترین بلیط های قطار تهران ـ مشهد را ارائه می نماید. قطارهای اتوبوسی صبا که از مجموعه قطارهای شرکت رجاست، تقریباً هر روز از تهران به مقصد مشهد، حرکت می نماید. اگر کمی خوش شانس باشید می توانید بلیطی با قیمت کمتر از 40 هزار تومان برای این راستا از قطارهای اتوبوسی صبا بخرید.

قطارهای شش تخته

یکی دیگر از روش های سفر ارزان به مشهد، استفاده از قطارهای شش تخته است. در ادامه مهم ترین قطارهای شش تخته را به شما معرفی خواهیم کرد.

قطار 6 تخته کویر

اما اگر دلتان نمی خواهد با قطار اتوبوسی از تهران تا مشهد بروید، می توانید بلیط قطارهای 6 تخته کویر را بخرید. هر کوپه این قطار همان طور که از اسمش پیداست، برای 6 نفر ظرفیت دارد. بلیط قطار تهران مشهد، از نوع 6 تخته کویر کمتر از 50 هزار تومان است.

6 تخته پارسی

باز هم بلیط کمتر از 50 هزار تومان می توانید پیدا کنید. این بار هم شرکت رجا با قطارهای 6 تخته پارسی، در راستا تهران ـ مشهد، بلیط های ارزان قیمتی را می فروشد.

6 تخته لوکس مهتاب

یکی دیگر از انواع قطارهای تهران مشهد که چندان گران نیست، قطارهای لوکس مهتاب است. قطارهای لوکس مهتاب کوپه ای است و هر کوپه برای 6 نفر ظرفیت دارد. بلیط های این قطار را هم احتمالاً می توانید با قیمتی کمتر از 50 هزار تومان بیابید.

بن ریل

شرکت بن ریل هم بلیط های قطار، با قیمت مناسبی را در راستا تهران ـ مشهد به زائران مشتاق ارائه می نماید. بلیط هر نفر در کوپه های شش نفره بن ریل نیز چیزی حدود یا کمتر از 50 هزار تومان است.

قطارهای 4 تخته سفر به مشهد

قطارهای 4 تخته کمی گران تر از قطارهای 6 تخته هستند، اما این قطارها هم یک گزینه بسیار مناسب برای سفر به مشهد هستند.

رزرو هتل های مشهد از سایت نکته های خرید

قطار 4 تخته پرستو

اما اگر دلتان می خواهد هم بلیط تان چندان گران نباشد و هم در کوپه ای خلوت راستا سفر تهران تا مشهد را طی کنید، پیشنهاد ما قطارهای پرستو است. اگرچه ممکن است لازم گردد کمی بیش از 50 هزار تومان بابت خرید بلیط قطارهای تهران مشهد پرستو پرداخت کنید اما کوپه های چهارتخته این قطار، سفر راحتی را به شما نوید می دهد. پرستو هم از قطارهای شرکت بن ریل است.

قطار 4 تخته سروش

یکی دیگر از قطارهای شرکت بن ریل که قیمت مناسبی دارد، قطارهای 4 تخته سروش است. بلیط قطارهای تهران مشهد از نوع 4 تخته سروش نیز کمی بیش از 50 هزار تومان است.

قطار غزال بنیاد

اگر کمی بیشتر هزینه کنید، می توانید بلیط قطارهای غزال بنیاد را بخرید. این قطار تهران مشهد با امکانات قابل توجهش، از مناسب ترین و شناخته شده ترین قطارهای این راستا است. غزال بنیاد هم زیرمجموعه بن ریل محسوب می گردد.

یک نکته مهم:

اگر برای یاقتن بلیط قطار تهران مشهد با هزینه پایین، محدودیت های چندانی نداشته باشید، کارتان راحت تر می گردد. مثلاً اگر از لحاظ زمان سفر دست تان باز باشد، می توانید سفرتان را به روزهای غیرتعطیل موکول کنید. علاوه بر تعطیلات، ایام خاص مانند شهادت ها یا ولادت ها هم بلیط قطار تهران مشهد ممکن است کمی گران تر گردد، بنابراین، برای اینکه بلیط ارزان تری پیدا کنید، در انتخاب تاریخ سفر، انعطاف نشان دهید.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "سفر به مشهد با کمترین هزینه و بیشترین آسایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به مشهد با کمترین هزینه و بیشترین آسایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید