سقوط بازار بورس؛ نامه محرمانه مجلس به روحانی

به گزارش نکته های خرید، ریزش شدید شاخص بورس و اعتراض سهامداران پس لرزه های مختلفی داشته است. از یک سو رییس سازمان بورس استعفا داده و مجلس به دنبال استیضاح وزیر اقتصاد است و از سوی دیگر دولت و مجلس یکدیگر را متهم به دخالت در بازار می کنند. یک نمانیده مجلس گفته که در این باره نامه ای محرمانه به روحانی نوشته شده است.

سقوط بازار بورس؛ نامه محرمانه مجلس به روحانی

امروز در حاشیه جلسه دولت محمود واعظی ریییس دفتر رییس جمهور به جلسه روز گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس درباره بازار بورس با حضور رییس مجلس و وزیر اقتصاد واکنش نشان داد و گفت: خودتان شاهد بودید که می آیند یک جلسه می گذارند، مصاحبه می کنند به محض اینکه بورس مثبت می شود می گویند ما مشکل بورس را حل کردیم و دولت نتوانست آن را برطرف کند؛ هنگامی هم که بورس منفی می شود می گویند ما از اول تذکر داده بودیم. خب این به معنی دخالت شما است، دخالت نکنید.

واعظی اضافه کرد: مجلس ماموریتش قانونگذاری، پرسیدن سوال و استیضاح است اینکه به مسائل ریز اجرایی بپردازند و دخالت کنند سفر استانی بروند و به جای دولت و وزرا تصمیم بگیرند درست نیست.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: اگر در داخل مجلس هم اگر کسانی می خواهند کار اجرایی کنند این کار اشتباه است باید می آمدن از اول کار اجرایی می کردند.

اما از سوی دیگر مجلس دولت، دفتر رییس جمهور و شخص رییس جمهور را مقصر سقوط بازار سهام می داند.

نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل نود مجلس در این باره گفته است برای ما محرز شده است که دخالت های شخص رئیس جمهور و دفتر ایشان بورس را به این شرایط نابسامان کشانده است.

او می گوید نامه ای محرمانه به روحانی نوشته است و همه تقصیرهای بازار بورس را متوجه رییس جمهور دانسته است.

سخنان پژمانفر درباره نامه محرمانه به روحانی

منبع: فرارو

به "سقوط بازار بورس؛ نامه محرمانه مجلس به روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بازار بورس؛ نامه محرمانه مجلس به روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید