مدل های جدید ترمه زیبا مناسب خانه هایی با دکوراسیون سنتی

به گزارش نکته های خرید، امروزه بازار ترمه اصیل ایرانی، رونق و رواج گذشته را ندارد اما هنوز سرپاست و علاقمندان مخصوص به خود را دارد به همین خاطر در این مطلب سعی کردیم نمونه هایی زیبا از مدل های جدید ترمه ایرانی را جمع آوری کنیم که برای خانه های ایرانی با فضای سنتی بسیار مناسب هستند. البته ترمه ها فقط مخصوص دکوراسیون کلاسیک نیستند در بسیاری از طرح های مدرن و معاصر ایرانی و خارجی هم از فرش ها، گلیم و ترمه های دستباف ایرانی در منازل استفاده می گردد و عمدتا بعنوان نقطه کانونی در دکوراسیون قرار می گیرند.

مدل های جدید ترمه زیبا مناسب خانه هایی با دکوراسیون سنتی

ترمه ها محصولات متنوعی دارند و هر کدام را می گردد به صورت جداگانه در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. برای مثال در رومیزی ها، کوسن ها، تابلوهای دیواری، سجاده و جانماز و … از پارچه های ترمه استفاده می گردد. حتی اگر طرح های داخلی بازار راضی تان نمی کند و دوست دارید خودتان دست به قیچی شوید می توانید پارچه های ترمه را از بازار خریداری کنید. (انواع مدل تابلو های هنری مدرن برای دکوراسیون منزل)

اما اوج زیبایی طرح های ترمه را می گردد در رومیزی ها دید. از پارچه های ترمه گرد یا مربعی می توانید برای میزهای ناهارخوری و عسلی کنار مبل بهره ببرید. سادگی و کم بودن سرمه دوزی و تزئینات اجازه می دهد طرح های پارچه بیشتر از همواره خودشان را نشان دهند. همچنین اگر دکوراسیون خانه تان سنتی بوده و حال و هوای قدیمی دارد می توانید متناسب با رنگ مبل ها و وسایل اتاق از کوسن و پشتی های ترمه ای بهره ببرید. (دکوراسیون خانه ایرانی با طراحی داخلی کلاسیک و سنتی)

منبع: اتاق

به "مدل های جدید ترمه زیبا مناسب خانه هایی با دکوراسیون سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید ترمه زیبا مناسب خانه هایی با دکوراسیون سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید