واکنش خداداد عزیزی به احتمال صعود ایران در بازی با آمریکا ، باخت به انگلیس تقصیر این 2 بازیکن نبود

به گزارش نکته های خرید، خداداد عزیزی در خصوص شرایط ایران در گروه B جام جهانی 2022 قطر و تقابل با آمریکا صحبت کرد.

واکنش خداداد عزیزی به احتمال صعود ایران در بازی با آمریکا ، باخت به انگلیس تقصیر این 2 بازیکن نبود

به گزارش نکته های خرید آنلاین، خداداد عزیزی در خصوص ملاقات تیم ملی ایران مقابل ولز اظهار کرد: در این بازی تغییرات خوبی در ترکیب شاهد بودیم که نتیجه داد و همانطور که گفته بودم اشتباه در چینش بازیکنان مقابل انگلیس باعث شده بود آن نتیجه رقم بخورد. خدا را شکر هم اشتباهات چینش ترکیب در این بازی درست شد و هم از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان خوب کار نموده بودند و تیم آماده این بازی بود و عملکرد خوبی هم داشت.

  • پاسخ تند کی روش به چهره سرشناس فوتبال | حرف های تو در خصوص من و ایران مایه شرمساری است | استعفا بده و به کمپ ما بیا!

وی اضافه کرد: قبلاً هم گفتم انداختن تقصیر شکست انگلیس گردن حسینی و چشمی کار اشتباهی بود. حسینی روی گل ها مقصر نبود و چشمی هم مشکلش این بود که سرجای خودش بازی نمی کرد و دیدید که مقابل ولز هر دو عملکرد خوبی داشتند. بازی دادن به این دو بازیکن هوشمندی کی روش بود و به نوعی فشار را هم از روی آنها برداشت و خدا را شکر که نتیجه داد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص شانس صعود ایران بیان کرد: به نظرم تساوی انگلیس و آمریکا برای ما خوب بود چون حالا انگلیس مقابل ولز به برد احتیاج دارد و از این طرف ما با یک تساوی هم مقابل آمریکا می توانیم راهی دور بعد شویم و به نظرم شانس زیادی برای صعود داریم به شرط اینکه از اتفاقات بازی با انگلیس و ولز درس بگیریم.

عزیزی در خصوص ملاقات ایران مقابل آمریکا هم گفت: کار ما مقابل آمریکا به نسبت بازی با ولز به مراتب سخت تر است. آمریکایی ها یک تیم زمینی و فیزیکی هستند و روی زمین خیلی خوب عمل می نمایند. در جنگ های تن به تن خوب عمل می نمایند و کارمان واقعاً سخت است و نباید آنها را دست کم بگیریم ولی توانایی این را داریم که از این بازی امتیاز بگیریم و صعود کنیم و امیدوارم اگر شرایطش بود حتی بتوانیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش خداداد عزیزی به احتمال صعود ایران در بازی با آمریکا ، باخت به انگلیس تقصیر این 2 بازیکن نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش خداداد عزیزی به احتمال صعود ایران در بازی با آمریکا ، باخت به انگلیس تقصیر این 2 بازیکن نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید