واکنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته به خط خوردن کاپیتان تیم

به گزارش نکته های خرید، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره دلیل دعوت نشدن کاپیتان این تیم به اردوی تیم ملی گفت: داوود علیپوریان از نظر ذهنی هنوز آمادگی لازم برای ورود به تیم ملی را ندارد.

واکنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته به خط خوردن کاپیتان تیم

فرید صائبی در گفت وگو با نکته های خرید، اظهار کرد: داوود علیپوریان یکی از بازیکنان خوب و کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته است که سال گذشته به علت یکسری مسائل با هماهنگی فدراسیون و کادر فنی حدود 4 ماه از تیم ملی دور بود. وی بهمن ماه که در اردوی محلات حضور پیدا کرد هنوز از نظر ذهنی آمادگی لازم را نداشت و این دور از عدالت بود که ما او را جایگزین بازیکنی می کردیم که 6 ماه به طور مرتب در اردو حضور داشت.

وی گفت: علیپوریان بازیکن ارزشمندی است و ما 4 ماه به او فرصت دادیم تا آمادگی لازم برای حضور در تیم ملی را پیدا کند، اما نتوانست در زمان داده شده از نظز ذهنی به آمادگی لازم برسد و تعامل خوبی را با سایر بازیکنان ایجاد کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: وی از نظر فنی و اخلاقی برترین بازیکن بوده و از آمادگی انفرادی خوبی نیز برخوردار است، اما برای دعوت به اردو باید آمادگی تیمی نیز داشته باشد تا مسئله ای ایجاد نگردد.

صائبی درباره شرایط او برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین و مسابقات قهرمانی دنیا، گفت: دور از انصاف است بازیکنی که 6 ماه به طور منظم در اردو حضور داشته و از هر لحاظ تعامل خوبی با سایر بازیکنان برقرار نموده، خط بخورد و علیپوریان جایگزین او گردد. بنابراین در مسابقات پیش رو امکان استفاده از او وجود ندارد.

وی در انتها گفت: من نمی توانم عدالت را زیر پا بگذارم و هر طور که بازیکن دوست دارد، رفتار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته به خط خوردن کاپیتان تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته به خط خوردن کاپیتان تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید