چه تغییراتی در انتظار هتل های اردبیل برای نوروز کرونایی هستند؟

به گزارش نکته های خرید، ایسنا/ بدنبال خبرهای منتشر شده، این سوال مطرح می گردد که چه تغییراتی در انتظار هتل های اردبیل برای نوروز کرونایی هستند؟

چه تغییراتی در انتظار هتل های اردبیل برای نوروز کرونایی هستند؟

قضیه چیست؟

جعفر بذری اظهار کرد: بعد از اصفهان، اردبیل دومین استان کشور است که با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی هتل های خود را به گواهی سلامت و بهداشت آراسته می نماید تا مسافران و گردشگران با اطمینان خاطر بیشتر از این مجموعه ها و تأسیسات استفاده نمایند.

وی توضیح داد: در روزهای آینده صدور این گواهینامه در کنار ابلاغ پروتکل های بهداشتی جامع به هتل ها انجام می گردد و همه هتلداران سرعین و شهرهای دیگر موظف هستند در ارائه خدمات به گردشگران و مسافران در اسفند و فروردین این گواهی را دریافت نمایند.

رئیس جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان اردبیل گفت: قرار است بعد از صدور این گواهینامه، بازدید از هتل ها و ارزیابی فعالیت آنها انجام گردد تا به وسیله سایت کشوری و استانی هتل های دارای گواهی سلامت برای میهمانان و مسافران معرفی شوند تا آنها با اطمینان از سلامت هتل ها و مراکز اقامتی بتوانند نسبت به رزرو آنلاین اقدام نموده و برای ایام عید با فروکش کردن کرونا سفرهای خود را انجام دهند.

بذری افزود: ما خشنود هستیم که براساس آخرین گزارش ستاد کرونا هیچ موردی از شیوع بیماری کرونا در هتل ها گزارش نشده و این نشان می دهد که تمامی مجموعه هتل های استان اردبیل همسو با هتلداران کشور سعی و تلاششان بر این است تا در شرایط بهداشتی و رعایت پروتکل های جامع تعریف شده، ارائه خدمات به گردشگران و مسافران را انجام دهند.

بازرس جامعه هتلداران ایران خاطر نشان کرد: نه تنها هیچ نشانه ای از شیوع کرونا در هتل ها و تأسیسات اقامتی دیده نشده، بلکه با اجازه ستاد کرونا، هتلداران منتظر فعالیت مجدد خود در آستانه عید نوروز هستند تا بعد از گذشت یک سال رکود در این بخش بتوانند در خدمت میهمانان و مسافران باشند.

وی صدور این گواهینامه را شش ماهه و قابل تمدید اظهار داشت و ادامه داد: قطعا با ارزیابی هایی که در مدت شش ماه انجام خواهد شد، دوباره صدور این گواهینامه برای هتلداران و حتی تمدید آن انجام خواهد شد و انتظار می رود جامعه هتلداران با تعامل و ارتباط نزدیک زمینه بهره مندی از مزایای این امر را فراهم نمایند.

بذری در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی سیستم رزرواسیون آنلاین اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل جز استان های مقصد سفر است و در یک سال گذشته به دلیل شیوع کرونا صنعت گردشگری با رکود و تعطیلی روبه رو بوده، با برنامه ریزی های اجرا شده در ایام پساکرونا سعی بر این است تا از سیستم سنتی خارج شده و ارائه خدمات در هتل ها به سمت و سوی آنلاین حرکت کند.

وی افزود: در قالب این سیستم تمامی علاقمندان به سفر می توانند در بستر وب با دریافت اطلاعات هتل ها نسبت به رزرو آنلاین اقدام نموده و پرداختی خود را نیز در سریعترین زمان انجام دهند.

بذری اعلام کرد: در این زمینه قرار است دوره آموزشی در هفته جاری برای هتلداران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد که ما قصد داریم این دوره ها را با ظرفیت 15 نفر در روز و در کمتر از دو ساعت با حضور اساتید کشوری در هتل قهوه سویی برگزار کنیم تا هتلداران با فعالیت سیستم رزرو آنلاین آشنایی بیشتری پیدا نمایند.

رئیس جامعه هتل داران و مراکز اقامتی استان اردبیل اظهار کرد: به شرکت نمایندگان در این دوره های آموزشی گواهینامه معتبر صادر خواهد شد تا آنها در ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران از شرایط مناسبی بهره مند شده و بتوانند به وسیله این سیستم خدمات خود را برای مسافران و گردشگران معرفی نمایند.

منبع: همگردی

به "چه تغییراتی در انتظار هتل های اردبیل برای نوروز کرونایی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه تغییراتی در انتظار هتل های اردبیل برای نوروز کرونایی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید