گزینه های ایرانی راهنمایی تیم ملی چه کسانی هستند؟

به گزارش نکته های خرید، هفته گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال صلاحیت دراگان اسکوچیچ برای راهنمایی تیم ملی فوتبال کشورمان را رد کرد. پس از جلسه کمیته فنی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه ای را با اسکوچیچ برگزار کرد، اما اعضای هیئت رئیسه تصمیمی در مورد برکناری یا ادامه همکاری با اسکوچیچ نگرفتند و در نهایت اسکوچیچ ایران را ترک کرد.

گزینه های ایرانی راهنمایی تیم ملی چه کسانی هستند؟

2 روز پیش نیز اسکوچیچ در اردوی پیش فصل تیم پوشکاش مجارستان در اتریش که شهاب زاهدی مهاجم ایرانی را در اختیار دارد حاضر شد و با سرمربی و این بازیکن دقایقی صحبت کرد تا تلقی گردد که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از ادامه همکاری با اسکوچیچ حمایت می نماید.

از سوی دیگر شنیده می گردد علی دایی، امیر قلعه نویی و جواد نکونام از گزینه های قطعی سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر هستند. دایی که پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را چندی پیش رد کرد، اما 2 گزینه دیگر یعنی قلعه نویی و نکونام در این خصوص صحبتی ننموده اند.

افشین قطبی، سرمربی سابقه تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نیز دیروز پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که حدس ها در مورد اینکه قطبی نیز یکی از گزینه های راهنمایی تیم ملی است را بیش از پیش نموده است.

افشین قطبی نوشت: شمارش معکوس تا جام جهانی، 128 روز تا معجزه.

منبع: فرارو

به "گزینه های ایرانی راهنمایی تیم ملی چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های ایرانی راهنمایی تیم ملی چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید