اخبار مجلس

وزارت آموزش و پرورش موظف به تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان شد

خبرگزاری خبرنگاران- نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که وزارت آموزش و پرورش به همراه هیاتی از مجلس و سازمان برنامه و سازمان استخدامی یک ماه بعد از ابلاغ قانون رتبه بندی معلمان آیین نامه اجرایی آن را تهیه کند.

8 اسفند 1400

ساخت کیت تشخیص اُمیکرون در کشور

تهران (پانا) - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت کیت تشخیص اُمیکرون در کشور طراحی و ساخته شده و کمبودی هم در این زمینه وجود ندارد.

19 بهمن 1400

کدام گروه شغلی در شهر های قرمز امکان فعالیت دارد؟

خبرگزاری خبرنگاران- با توجه به موج پنجم شیوع کرونا، تنها گروه شغلی یک در شهر های قرمز امکان فعالیت دارند و فعالیت گروه های شغلی 2، 3و 4 ممنوع است.

25 تیر 1400

آخرین مهلت CAS و چالش تمام نشدنی AFC بابت اعطای میزبانی به بحرین

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با توجه به شکایت ایران و درخواست از CAS برای رسیدگی به دستور موقت در پرونده میزبانی بحرین، تحت فشار قرار گرفته است.

16 اردیبهشت 1400

اینترنت همراه در آستانه گرانی چشمگیر است

امروز مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بندی به بودجه سال 1400 اضافه کردند تا مالیات اخذ شده از اپراتورهای موبایل نزدیک به 10 درصد برابر با 3 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

9 فروردین 1400

پروانه 1400، متری چند؟

عوارض ساخت وسازهای 1400 در پایتخت با تصویب مدیریت شهری از 37 درصد تا بیش از 250 درصد - بستگی به مناطق مختلف شهر- افزایش پیدا کرده است. این تنها تغییر در پروانه های ساختمانی نیست. در فرمول جدید یک دفترچه الکترونیکی برای محاسبه ارزش املاک براساس مرغوبیت طراحی...

12 اسفند 1399

برگزاری نشست بررسی مسائل شهرستان پردیس در فراکسیون مدیریت شهری مجلس

نشست فراکسیون مدیریت شهری مجلس با هدف بررسی مسائل و مسائل شهرستان پردیس با حضور مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار گشت.

8 آذر 1399

پلوسی: بایدن نباید مناظره با ترامپ را بپذیرد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: بایدن نباید با مناظره با ترامپ به او مشروعیت ببخشد.

10 آبان 1399

قالیباف: هدف ما محرومیت زدایی به وسیله تخصیص عادلانۀ منابع است

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: هدف ما محرومیت زدایی به وسیله تخصیص عادلانۀ منابع است.

5 آبان 1399

علت غیبت شهردار تهران در جلسات هیأت دولت

شهردار تهران درباره علت غیبتش در جلسات هیأت دولت توضیح داد.

13 مهر 1399

ایجاد مراکز نیکوکاری عدالت یار، خط فقر در 180 نقطه کشور رصد می شود

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از همکاری یک هزار و 100 وکیل نیکوکار با کمیته امداد برای ارائه خدمات حقوقی به مدد جویان تحت پوشش خبر داد.

12 مهر 1399

تقدیر رییس اتحادیه انجمن های انرژی ایران از ابلاغ بخشنامه لزوم رعایت مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار از سوی بانک ها

رییس اتحادیه انجمن های انرژی ایران طی نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه از ابلاغ بخشنامه مورخ 99.04.21 به مراجع قضایی سراسر کشور مبنی بر لزوم رعایت مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار از سوی بانک ها، قدردانی کرد.

8 مهر 1399

پلوسی: ترامپ را از کاخ سفید گندزدایی خواهیم کرد

ایرنا نوشت: نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سخنان اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در باره ابراز تردید در پذیرش نتیجه انتخابات آینده به بهانه تقلب احتمالی، گفت: ترامپ رفتنی است و در صورت خودداری از پذیرش شکست، از کاخ سفید گندزدایی...

23 شهریور 1399

معامله سهام عدالت تنها به وسیله سامانه های کارگزاری های مجاز

خبرنگاران : افرادی که در سامانه سهام عدالت به آدرس samanese.ir، گزینه سهامداری مستقیم را انتخاب کردند، می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت هر شرکت کارگزاری از خدمات آن بهره مند شوند.

21 مرداد 1399

خبرنگاران پای گسل مشاء و ری به شورای تهران کشیده شد

تهران- خبرنگاران- عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران می گوید که گسل های مشاء - فشم و ری مطالعات لرزه شناسی نشده است و از شهرداری خواست تا اطلاعات مکانی گسل ها را منتشر کند.

10 مرداد 1399

نگرانی اعضاء شورا از آغازبه کار اتوبوس ها در مشهد

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر فعالیت اتوبوس از سرگرفته گردد، هفته بعد آمار کرونا در مشهد افزایش می یابد.

17 خرداد 1399

علی شمخانی وارد بغداد شد

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران وارد بغداد شد.

6 اردیبهشت 1399