شروع به کار درگاه ارزی شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام

به گزارش نکته های خرید، در راستای توسعه فرآیند تبادلات اقتصادی میان دانشگاه های عضو شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام، درگاه ارزی این سازمان بین المللی علمی و فناوری شروع به کار کرد.

شروع به کار درگاه ارزی شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام

به گزارش گروه دانشگاه نکته های خرید، به نقل ازشبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام، با شروع به کار این درگاه ارزی، تبادلات اقتصادی دانشگاه های عضو شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام همچون تسویه حق عضویت دانشگاه ها، شهریه دانشجویان خارجی، هزینه دوره ها و پروژه های علمی مشترک و... تسهیل خواهد شد.

هم اکنون در فضای محدودیت های ناشی از همه گیری بیماری کرونا بیش از 30 میلیون دانشجوی مجازی در دانشگاه های عضو شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام تحصیل می نمایند که امید می رود با اتخاذ رویکرد توسعه محور در بهره گیری از ظرفیت های آموزش مجازی و ارائه خدمات نوین نظیر درگاه ارزی تبادلات اقتصادی، ارتباطات علمی و دانشگاهی دنیا اسلام تقویت شود.

لازم به ذکر است، شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام یکی از شبکه های کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی کامستک می باشد که میزبانی از آن با جمهوری اسلامی ایران است. این شبکه پایگاهی مهم و غنی برای تقویت و توسعه آموزش عالی همگانی در بستر مجازی فناوری اطلاعات محسوب می شود که باهدف تحقق عدالت در عرصه دانش و اندیشه و تعمیق و تثبیت آموخته ها و توانمندسازی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی دانشجویان، اساتید، دانشگاه ها و نخبگان دنیا اسلام فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع به کار درگاه ارزی شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار درگاه ارزی شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید