استقلال از سپاهان عبور کند قهرمان حذفی می شود

به گزارش نکته های خرید، در یکی از حساس ترین دیدارهای جام حذفی که در مرحله یک چهارم نهایی برگزار می شود، استقلال و سپاهان در تهران به مصاف هم می فرایند تا برنده این دیدار به 3 تیم پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان بپیوندد تا پس از قرعه کشی این چهار تیم حریفان خود را در مرحله نیمه نهایی شناسایی کنند.

استقلال از سپاهان عبور کند قهرمان حذفی می شود

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی در مصاحبه با نکته های خرید گفت: استقلالی ها نباید در باد پیروزی قبلی شان در لیگ بخوابند و به هوای آن پیروزی، در این بازی هم خود را از پیش برنده بدانند. این دیدار کاملا با دیدار قبلی تفاوت دارد و شرایط خاص خودش را دارد.

وی اضافه نمود: هر دو تیم استقلال و سپاهان از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بودند که با از دست دادن این شانس، حالا انگیزه های مضاعفی برای قهرمانی در حذفی دارند. معتقدم برنده این دیدار شانس بالایی برای قهرمانی در حذفی دارد. به خصوص اگر برنده این دیدار بزرگ استقلال باشد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: این سخت ترین دیدار برای استقلال در جام حذفی است و در صورت عبور از سپاهان در این بازی، شانس بالایی برای قهرمانی این فصل پیدا می کند و من یقین دارم شاگردان مجیدی نمی خواهند به راحتی این فرصت و این شانس بزرگ را از دست بدهند.

مدافع پیشین استقلال بیان داشت: مجیدی باید روی جام حذفی تمرکز کند و البته به موازات آن تمرکزش را از روی دیدارهای باقی مانده در لیگ هم بر ندارد. قرار دریافت بر سکوی دوم لیگ برتر و قهرمانی در حذفی می تواند تاحدودی هواداران را راضی کند. گرچه هواداران استقلال تشنه قهرمانی در لیگ برتر هستند، اما حالا که این اتفاق میسر نشد، قهرمانی در حذفی در کنار نایب قهرمانی در لیگ برتر هم بد نیست.

حاجی پور ادامه داد: البته استقلالی ها در کنار دنبال کردن این دو هدف، باید نگاهی هم به جابجایی داشته باشند تا از این مقوله مهم جا نمانند. جابجایی این فصل بسیار برای این باشگاه مهم است چون در لیگ بیستم هیچ چیزی جز قهرمانی نمی تواند هواداران را راضی نماید و دورخیز برای این قهرمانی از هم اکنون باید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال از سپاهان عبور کند قهرمان حذفی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از سپاهان عبور کند قهرمان حذفی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید