قلعه نویی به آرامش احتیاج دارد، دربی بدون تماشاگر هم جذاب می گردد

به گزارش نکته های خرید، محسن گروسی در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص پیروزی استقلال برابر سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: آبی پوشان دو هفته پیش هم توانسته بودند سپاهان را در تهران شکست دهند اما این بار بازی به نسبت ملاقات قبل حساس تر بود و یک تیم باید از گردونه رقابت های حذفی کنار می رفت.

قلعه نویی به آرامش احتیاج دارد، دربی بدون تماشاگر هم جذاب می گردد

وی اضافه نمود: خیلی ها معتقد بودند استقلال در غیاب مطهری، دیاباته و اسماعیلی برابر سپاهان شکست خواهد خورد اما پسران آبی ثابت کردند که اگر بخواهند پیروز شوند حتماً این کار را انجام خواهند داد و شاهد بودیم که استقلال توانست در یک بازی خوب سپاهانی که از نفرات پرقدرتی سود می برد را شکست دهد.

گروسی اعلام کرد: وقتی چهره قلعه نویی را در تلویزیون دیدم احساس کردم از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی نیست. بنابراین اعتقاد دارم احتیاج به آرامش دارد تا بتواند با یک ریکاوری خوب دوباره به قدرت بازگردد. البته برای او آرزوی سلامتی می کنم زیرا فوتبال همواره پر از استرس بوده و بیشتر از هر کسی این مربیان هستند که به دلیل فشار روحی دچار بیماری می شوند.

مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت: 4 تیم تراکتور، استقلال، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کردند. به طور حتم این بازی حساس و جذاب خواهد بود اما با شرایطی که در کشور وجود دارد باید دربی بدون تماشاگر را آن هم در استادیوم آزادی برای اولین بار تجربه کنیم.

گروسی در ادامه اعلام کرد: استقلال برابر سپاهان از درون دروازه تا خط حمله عملکرد خوبی داشت. حسینی و مدافعان تقریبا روز بی اشتباهی را سپری کردند. خط هافبک عملکرد خوبی داشت و حتی کریمی هم گل زنی کرد و قائدی که چند هفته ای است برای استقلال گل نمی زند باز هم نقش مشخص کننده ای در موفقیت آبی پوشان داشت.

وی در خاتمه توضیح داد: استقلال هفته آینده باید برابر پیکان به میدان برود. اگر بتوانند آبی پوشان این بازی را با موفقیت به خاتمه برسانند خیالشان از بابت صعود به لیگ قهرمانان آسیا راحت می گردد. با اضافه شدن مصدومان برای این ملاقات، شرایط بهتر خواهد شد و آرزو می کنم در فصل آینده لیگ قهرمانان باز هم استقلال حضوری پرقدرت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قلعه نویی به آرامش احتیاج دارد، دربی بدون تماشاگر هم جذاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی به آرامش احتیاج دارد، دربی بدون تماشاگر هم جذاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید