استقلال مدیری می خواهد که دروغ نگوید، نباید اشتباهات تکرار گردد

به گزارش نکته های خرید، کریم بوستانی در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص ملاقات روز دوشنبه استقلال برابر تراکتور گفت: تراکتور با آمدن شجاعی به عنوان سرمربی نتایج خوبی گرفت. آنها نمی خواهند در تبریز سه امتیاز را از دست بدهند و می دانند با دریافت این سه امتیاز به صدر جدول نزدیک تر خواهند شد.

استقلال مدیری می خواهد که دروغ نگوید، نباید اشتباهات تکرار گردد

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: آبی پوشان هم باید بدانند که در ملاقات برابر تراکتور، اشتباهات دربی را تکرار ننمایند زیرا مطمئناً به دردسر خواهند افتاد. استقلال باید با آرامش و بدون استرس برابر تراکتور به میدان برود تا بتواند به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند.

بوستانی اضافه نمود: استقلال و پرسپولیس این روزها درگیر اتفاقاتی هستند که توسط مدیران آنها به وجود می آید. در چند روز گذشته یحیی گل محمدی اختلافاتش را علنی کرد. در زمان گذشته هم مدیرانی بودند که فقط دروغ گفتند و تنها به دنبال منافعشان بودند. من مبلغ 260 میلیون از باشگاه استقلال طلبکار بودم. افتخاری و توفیقی که آن موقع مسئولیت باشگاه را برعهده داشتند به من گفتند که 160 میلیون آن را ببخش و مابقی را در سه قسط پرداخت می کنیم و اگر در پرداخت قسط ها تأخیری افتاد ما خود را موظف می دانیم پول شما را کاملاً پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: من به دلیل اعتمادی که داشتم این کار را انجام دادم. قسط اول پرداخت شد اما در قسط دوم تأخیر زیادی به وجود آمد و درست بعد از این موضوع بود که مبلغ 160 میلیون تومان برای من مالیات آمد، ممنوع الخروج شدم و چون کارمند دولت بودم اجازه استفاده از دسته چک خودم را نداشتم و ضرر بسیاری به خاطر دروغ گویی این آقایان به من وارد شد.

مربی سابق دروازه بان های استقلال در انتها اظهار داشت: امیدوارم دیگر شاهد وجود چنین مدیرانی در استقلال نباشیم و مدیرانی به استقلال بیایند که برای این تیم کار نمایند و دنبال دروغگویی نباشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال مدیری می خواهد که دروغ نگوید، نباید اشتباهات تکرار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مدیری می خواهد که دروغ نگوید، نباید اشتباهات تکرار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید