شمسایی دهمین سرمربی تاریخ گیتی پسند، ماموریت: شکستن طلسم مس!

به گزارش نکته های خرید، وحید شمسایی روز گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند انتخاب و معرفی گردید. شمسایی اعلام نموده به عنوان سرمربی و بازیکن در تیم گیتی پسند فعالیت خواهد نمود؛ همان رویه ای که در تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی در پیش گرفت و حاصل آن سه جام قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام باشگاه های آسیا بود.

شمسایی دهمین سرمربی تاریخ گیتی پسند، ماموریت: شکستن طلسم مس!

شمسایی در سال 1392 کارش را به عنوان سرمربی - بازیکن در تیم دبیری شروع کرد و همان سال بالاتر از گیتی پسند و حفاری به عنوان قهرمانی رسید. وی سپس به تیم تاسیسات دریایی رفت و در فصل 1393 با این تیم عنوان قهرمانی خود را تکرار کرد. فصل بعد یعنی در سال 1394، شمسایی با تاسیسات ابتدا در مسابقات جام باشگاه های آسیا قهرمان شد و سپس برای دومین بار با این تیم کاپ قهرمانی را در لیگ برتر بالای سر برد.

شرایط تیم تاسیسات بعد از سال 1394 به هم ریخت و با توجه به مسائل اقتصادی و جدایی برخی از بازیکنان، این تیم در سال 1395 به عنوان پنجم و در سال 1396 به عنوان دومی لیگ رسید و در نهایت تاسیسات با نظر مدیرانش، منحل شد.

شمسایی بعد از انحلال تاسیسات در سال های 1397 و 1398 مربیگری نکرد و حالا با گذشت دو سال، مجددا به سطح اول فوتسال ایران بازگشته است.

از سوی دیگر تیم گیتی پسند در سه فصل اخیر در لیگ برتر در رقابت با مس سونگون، جام قهرمانی را واگذار نموده است. گیتی آخرین بار در فصل 1395 طعم قهرمانی را چشید و بعد از آن مس سونگون برای سه سال پیاپی عرصه را بر این تیم اصفهانی تنگ کرد.

حسین افضلی، سیدمحمد ناظم الشریعه، سیدمهدی ابطحی، علیرضا افضل، رضا لک، محمد کشاورز، محمود خوراکچی، حسین شمس و حمید بی غم مربیان تیم گیتی پسند در تاریخ این باشگاه بوده اند. البته نفراتی مثل لک و افضل بیش از یک بار روی نیمکت گیتی پسند نشسته اند.

شمسایی دهمین مربی تیم گیتی پسند محسوب می گردد و با سابقه سه قهرمانی در لیگ (با تیم های دبیری و تاسیسات) و یک قهرمانی در آسیا، امیدوار است طلسم سه ساله قهرمانی مس را بشکند.

گفته می گردد مس بودجه مناسبی را برای بستن تیم فصل بعد در نظر گرفته است و میخواهد با قدرت در مسابقات جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر شرکت کند. از سوی دیگر گیتی پسند نشان داده با انتخاب شمسایی به چیزی جز قهرمانی در لیگ و حضور آبرومند در مسابقات بین قاره ای فکر نمی کند. باید دید فرایند جذب بازیکن گیتی پسند و مس به چه شکلی پیش می رود؛ دو تیمی که به نظر می رسد باید آنها را از همین حالا دو مدعی اصلی قهرمانی دانست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شمسایی دهمین سرمربی تاریخ گیتی پسند، ماموریت: شکستن طلسم مس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمسایی دهمین سرمربی تاریخ گیتی پسند، ماموریت: شکستن طلسم مس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید