اولین رندر گلکسی S22 اولترا احتمال مرگ گلکسی نوت را تقویت می نماید

به گزارش نکته های خرید، اوایل امسال میلادی گوشی های سری گلکسی S21 زودتر از زمان پیش بینی شده معرفی شدند و به همین دلیل به نظر می رسد تاریخ معرفی نسل های بعدی این سری هم مطابق همین رویه تازه خواهد بود. در هر صورت با وجود اینکه ماه ها تا معرفی گوشی های سری گلکسی S22 فاصله داریم، ولی روزبه روز به حجم اخبار و گزارش های مربوط به آن ها افزوده می گردد. در همین رابطه، به لطف یکی از افشاگران مشهور حالا شاهد اولین تصاویر رندر گلکسی S22 اولترا هستیم.

اولین رندر گلکسی S22 اولترا احتمال مرگ گلکسی نوت را تقویت می نماید

همین ابتدا باید بگوییم که به نظر می رسد این گوشی جانشین غیرمستقیم سری گلکسی نوت محسوب می گردد. گلکسی S21 اولترا اولین گوشی سری گلکسی S بود که از قلم S Pen پشتیبانی می کرد ولی قرار است نسل بعدی آن همراه با جایگاه اختصاصی این قلم عرضه گردد.

چینش دوربین های این گوشی مشابه S21 اولترا است ولی با ماژول دوربین کاملا متفاوتی سروکار داریم. هنوز مشخصات دوربین های این گوشی فاش نشده ولی بدون شک نسبت به نسل قبلی حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت. ضمناً مانند نسل قبلی، این بار هم جک هدفون در بدنه دیده نمی گردد.

به نظر می رسد گلکسی S22 اولترا از نمایشگر 6.8 اینچی با لبه های خمیده بهره می برد و ابعاد این گوشی هم 163.2 در 77.9 در 8.9 میلی متر است و اگر برجستگی دوربین هم حساب کنیم، ضخامت آن به 10.5 میلی متر می رسد. لازم به ذکر است گوشی های سری گلکسی S21 همراه با چیپست اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 898 راهی بازار خواهند شد.

در نهایت در رابطه با سری گلکسی نوت باید بگوییم که اگرچه سال جاری مدل تازه این سری راهی بازار نمی گردد، ولی سامسونگ ماه ها قبل بیان کرد که سال آینده مدل تازه آن از راه می رسد. اما در کل تمام شواهد از مرگ قطعی این سری خبر می دهند و بر اساس این رندرها، به نظر می رسد گلکسی S22 اولترا قرار است جای خالی سری نوت را پر کند.

منبع: XDA Developers

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین رندر گلکسی S22 اولترا احتمال مرگ گلکسی نوت را تقویت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رندر گلکسی S22 اولترا احتمال مرگ گلکسی نوت را تقویت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید