یک گوشی چینی با بدنه دو رنگ در راه بازار!، عکس

به گزارش نکته های خرید، جدیدترین گوشی ریلمی با دوربین توانمند و ویژگی های مجذوب کننده معرفی گردید.

یک گوشی چینی با بدنه دو رنگ در راه بازار!، عکس

به گزارش خبرگزاری نکته های خرید و براساس گزارش زومیت، ریلمی پس از معرفی گوشی های ریلمی 12 و ریلمی 12 پلاس، از ریلمی نارزو 70 پرو همراه با ویژگی های منحصربه فرد رونمایی کرد.

طبق بیانیه رسمی ریلمی، نارزو 70 پرو به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 7050 به همراه حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز است. این گوشی ریلمی از درگاه micro SD پشتیبانی نمی نماید.

صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی ریلمی نارزو 70 پرو از وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می نماید و برخلاف ریلمی نارزو 60 پرو طراحی تخت دارد و خمیده نیست.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ریلمی نارزو 70 پرو را دو ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی همراهی می نمایند. دوربین اصلی گوشی نام برده از حسگر توانمند IMX890 سونی بهره می برد و به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. دوربین سلفی وضوح 16 مگاپیکسلی دارد.

انرژی باتری 5٬000 میلی آمپرساعتی ریلمی نارزو 70 پرو به وسیله شارژر 67 واتی قرار گرفته در جعبه آن تأمین می گردد. این شارژر فقط در 19 دقیقه ظرفیت باتری را به 50 درصد می رساند. گوشی تازه ریلمی برای مدیریت بهتر دما به محفظه بخار مجهز است.

ریلمی نارزو 70 پرو یک ویژگی جالب به نام Air Gestures دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با تکان دادن دست خود به جای لمس صفحه نمایش، اسکرین شات بگیرند یا بین صفحه های مختلف جابه جا شوند. چنین قابلیتی در مدل های قدیمی گوشی سامسونگ نیز به کار گرفته شده بود.

از دیگر ویژگی های ریلمی نارزو 70 پرو می توان به پشتیبانی از درگاه USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره نمود. محصول تازه ریلمی پیروز به کسب گواهی IP54 شده است و از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می برد.

چینی ها ریلمی نارزو 70 پرو را به رابط کاربری Realme UI 5.0 و سیستم عامل اندروید 14 مجهز نموده اند. پنل پشتی شیشه ای گوشی مذکور دو رنگ است و ترکیبی از طراحی شفاف و مات را به نمایش می گذارد.

قیمت گوشی ریلمی نارزو 70 پرو از 240 تا 265 دلار متغیر است و باید دید که آیا می تواند در بین برترین گوشی های میان رده قرار بگیرد یا خیر.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "یک گوشی چینی با بدنه دو رنگ در راه بازار!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گوشی چینی با بدنه دو رنگ در راه بازار!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید