باثبات ترین مربیان لیگ برتر کدامند؟

به گزارش نکته های خرید، محمد ربیعی در شروع چهارمین سال مربیگری خود در مس رفسنجان، طولانی ترین حضور را در یک تیم به خود اختصاص داده و جلوتر از یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی است.

باثبات ترین مربیان لیگ برتر کدامند؟

شش تیم از 16 تیم لیگ برتر ایران فصل نو را با سرمربیان نو آغاز خواهند کرد. استقلال، سپاهان، تراکتور، صنعت نفت، طرفدار و نساجی تیم هایی هستند که برای فصل نو با گزینه های نو خود به توافق رسیده اند.

در پی فعل و انفعالات نو، عمر مربیگری در فوتبال ایران به شدت کاهش یافته است. چند تن از مربیان سابقه فصل گذشته که دومین یا سومین سال حضور خود را در تیم شان تجربه می کردند، در این فصل بیکار یا سراغ تیم های دیگری رفته اند.

در نتیجه در فصل نو، محمد ربیعی هم چنان باسابقه ترین مربی از زمان انتخاب به عنوان سرمربی مس رفسنجان است و بعد از او یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی دیده می شوند، اما عجیب این که باسابقه ترین مربی هم فقط سه فصل در یک تیم حضور داشته است. یحیی گل محمدی دو فصل و نیم در پرسپولیس مربیگیری نموده و امیر قلعه نویی دو فصل راهنمایی گل گهر را برعهده داشته است.

به طور میانگین عمر مربیگیری مربیان در باشگاه های ایران در مقطع کنونی که شش مربی به تازگی استخدام شده اند، معادل حدودا هشت ماه است که مطمئنا با آغاز فصل تغییراتی را به دلیل نتایج ضعیف بعضی از تیم ها خواهیم دید.

در زیر جدول با ثبات ترین مربیان لیگ ایران را می بینید:

منبع: فرارو

به "باثبات ترین مربیان لیگ برتر کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باثبات ترین مربیان لیگ برتر کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید