باشگاه بوشهری پنجره نقل وانتقالات پورتو را بست!

به گزارش نکته های خرید، با تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پورتو پرتغال به علت عدم پرداخت مطالبات باشگاه ایرانجوان بوشهر بسته شد.

باشگاه بوشهری پنجره نقل وانتقالات پورتو را بست!

پیش از این و در سال 1399، باشگاه ایرانجوان در مکاتبه با فیفا خواهان دریافت مکانیزم حق رشد مهدی طارمی شده بود و فیفا نیز حکم به پرداخت حدود 110 هزار یورو به باشگاه بوشهری داد. با اینحال تعلل باشگاه پرتغالی در پرداخت این مبلغ، باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پورتو شده است.

عطا وزیری سرپرست باشگاه ایرانجوان بوشهر در این خصوص گفت: پنجره نقل و انتقلاتی باشگاه پورتو به علت مکانیزم مشارکت بسته شده، حق رشد در فوتبال وجود ندارد. در واقع حق آموزش است اما مکانیزم مشارکت جریان دیگری دارد. فکر می کنم اولین باشگاه ایرانی باشیم که توانسته این حکم را بگیرد. البته داماش گیلان هم این حکم را گرفت اما چون منحل شد، مبلغ پرداخت شده در فدراسیون و برای تیم های پایه هزینه می گردد.

وی اضافه کرد: ما سال 1399 برای گرفتن این رای اقدام کردیم و حکم هم همان سال صادر شد اما چون باشگاه پورتو این پول را پرداخت نکرد، پنجره این باشگاه پس از احراز عدم پرداخت پول برای فیفا، بسته شد. به وسیله سامانه TMS متوجه این اتفاق شدیم که برای فدراسیون فوتبال هم ارسال می گردد. از طرفی باشگاه پورتو نامه ای را به فدراسیون داده و اعلام نموده با توجه به اینکه دسترسی به باشگاه ایرانجوان، از این طرق به اطلاع ما برسد. فدراسیون فوتبال در تاریخ 28 تیر درخواست پورتو را به ما اظهار داشت.

وزیری گفت: باشگاه پورتو خواهان مصالحه برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی شده و اعلام نموده که این پول را در اسرع وقت پرداخت می نماید تا ما رضایت بدهیم. این مبلغ در ابتدا حدود 110 هزار یورو بوده و فکر می کنم الان به علت تاخیر در پرداخت بیشتر گردد. زمانی که پول به حساب باشگاه بنشیند، به وسیله وکیل خودمان در سوئیس رضایت مان را اعلام می کنیم تا اقدامات لازم برای باز شدن پنجره پورتو انجام گردد.

منبع: فرارو

به "باشگاه بوشهری پنجره نقل وانتقالات پورتو را بست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه بوشهری پنجره نقل وانتقالات پورتو را بست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید