باورنکردنی؛ کوشش یک ایجنت برای حضور پکیجی دو بازیکن در پرسپولیس!

به گزارش نکته های خرید، در حالی که پرسپولیس این روز ها و در آستانه بازی مقابل شاگردان رسول خطیبی و آلومینیوم اراک با کمبود مدافع تخصصی در خط دفاع روبه رو است کادر فنی این تیم و در راس آن یحیی گل محمدی میخواهد کمبود بازیکن در خط دفاعی را با جذب بازیکن با تجربه و توانمند در جابجایی نیم فصل پوشش دهد.

باورنکردنی؛ کوشش یک ایجنت برای حضور پکیجی دو بازیکن در پرسپولیس!

هر چند بسیاری از خبر ها حاکی از پیوستن یک مدافع خوب به جمع شاگردان یحیی گل محمدی است، اما اخبار دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که یکی از ایجنت های اطراف این باشگاه میخواهد یک مدافع که فصل پیش از یک تیم عظیم به یک تیم شهرستانی رفته بود را به هر طریقی است به پرسپولیس و یحیی گل محمدی تحمیل کند. در واقع گفته اند اگر پرسپولیس این مدافع با کیفیت را می خواهد باید پکیجی عمل کند و در کنارش یک مدافع متوسط به پایین هم بگیرد!

مدافعی که قرار ایجنت معروف به پرسپولیس ارائه نموده فصل گذشته در یک بازی مقابل یک تیم عظیم دچار آسیب دیدگی پارگی رباط صلیبی شده بود که بعد از عمل جراحی و انجام مراحل درمانی، اکنون شرایط آماده سازی بدنی را پشت سر می گذارد تا آماده بازگشت به لیگ برتر گردد و شرایطی مشابه به محمد انصاری مدافع قرمز ها دارد.

این مدافع متوسط به پایین در حال حاضر علیرغم اخباری که در رسانه های نزدیک به ایجنت مطرح می گردد از آمادگی بدنی لازم به دور است و مدیربرنامه های این بازیکن که ارتباط خوبی با باشگاه پرسپولیس دارد سعی می نماید با مطرح کردن نام این بازیکن و مانور دادن روی او شرایط حضور این بازیکن در پرسپولیس را فراهم کند.

با توجه به اینکه جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه و ابراهیم شکوری سیاست خاصی را از روز های ابتدای ورود به باشگاه دنبال می نمایند و اعلام نموده اند با ایجنت ها مذاکره نمی نمایند باید منتظر ماند و دید آیا این بازیکن که از دوران اوج خود فاصله دارد و از لحاظ بدنی آمادگی لازم را ندارد در نیم فصل به پرسپولیس خواهد رفت یا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مقابل این تحرکات ایجنت نزدیک به باشگاه ایستادگی خواهد نمود.

فوتبالی

منبع: فرارو

به "باورنکردنی؛ کوشش یک ایجنت برای حضور پکیجی دو بازیکن در پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باورنکردنی؛ کوشش یک ایجنت برای حضور پکیجی دو بازیکن در پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید