بحران کمبود اتوبوس، تاکسی و مترو در منطقه 22 ، مردم با ماشین عبوری تردد می نمایند ، شهردار منطقه: راه اندازی اتوبوس تندرو هنوز به نتیجه نرسیده است

به گزارش نکته های خرید، شهردار منطقه 22 گفت: این منطقه سال هاست که در حوزه حمل و نقل عمومی با کمبود روبرو است و در این چند دهه ساکنان منطقه مجبورند از وسایل حمل و نقل عبوری استان البرز به تهران استفاده می نمایند.

بحران کمبود اتوبوس، تاکسی و مترو در منطقه 22 ، مردم با ماشین عبوری تردد می نمایند ، شهردار منطقه: راه اندازی اتوبوس تندرو هنوز به نتیجه نرسیده است

به گزارش نکته های خرید، منطقه 22 تهران برعکس ظاهر مدرن و به روزی که در چند سال اخیر پیدا نموده اما با ده ها مشکل روبروست، کمبود مدرسه و شلوغ بودن مدارس موجود، نبود سیستم فاضلاب بهینه و یکپارچه و سرانه پایین مراکز بهداشتی و درمانی بخشی از مسائل شهروندان ساکن در این منطقه است. در کنار اینها، مشکل کمبود وسایل حمل و نقل عمومی بیشتر از همه خودنمایی می نماید، مسئله ای که بعد از ساختن برج ها و مجتمع های مسکونی متعدد در این منطقه و ساکن شدن ده ها هزار نفر در آن بیشتر از گذشته شده است.

شهروندان ساکن در این منطقه می گویند که کمبود تاکسی و اتوبوس و بعلاوه دور بودن خطوط مترو باعث شده که آنها مجبور شوند که از خودروی شخصی خود برای رفت و آمد روزانه استفاده نمایند و همین مسئله باعث شده که هم ترافیک در بعضی ساعات زیاد گردد و هم مصرف سوخت آنها افزایش یابد، مسئله ای که شهردار منطقه 22 نیز بر آن مهر تایید می زند.

وحیدرضا محمدی در تبادل نظر با نکته های خرید گفت: این منطقه سال هاست که در حوزه حمل و نقل عمومی با کمبود روبرو است و در این چند دهه ساکنان منطقه مجبورند از وسایل حمل و نقل عبوری استان البرز به تهران استفاده می نمایند.

او درباره اینکه چرا منطقه فاقد خطوط اتوبوس های تندرو است، شرح داد: طرح راه اندازی خطوط اتوبوس های تندرو در شریان های اصلی منطقه 22 را در دست مطالعه داریم که باید از سوی مشاوران حوزه حمل و نقل به تایید نهایی برسد ولی فعلا در این باره به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

شهردار منطقه 22 درباره توسعه مترو در این منطقه هم گفت: فعلا ساخت خط 10 مترو در این نقطه کلید خورده که البته زمان بر است اما باید متناسب با جغرافیای منطقه سایر مدهای حمل ونقل عمومی به طور ویژه دیده گردد و به همین دلیل مشاوران نیز در حال آنالیز مدهای دیگری همانند خطوط (ال. آر. تی) هستند که البته این نیز زمان بر است.

محمدی از بخش خصوصی خواست که در حوزه حمل و نقل عمومی این منطقه فعال گردد و گفت: اتوبان های شهید همدانی، شهید خرازی و شهید فهمیده سه اتوبان اصلی است که غرب و جنوب کشور را از منطقه 22 به تهران وصل می نماید و اکنون بسیاری از ساکنان از وسایل حمل ونقل عبوری این اتوبان ها استفاده می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بحران کمبود اتوبوس، تاکسی و مترو در منطقه 22 ، مردم با ماشین عبوری تردد می نمایند ، شهردار منطقه: راه اندازی اتوبوس تندرو هنوز به نتیجه نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران کمبود اتوبوس، تاکسی و مترو در منطقه 22 ، مردم با ماشین عبوری تردد می نمایند ، شهردار منطقه: راه اندازی اتوبوس تندرو هنوز به نتیجه نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید