آنالیز صورت اقتصادی شهریور 3 شرکت پتروشیمی ، سهامداران فارس و شغدیر بخوانند

به گزارش نکته های خرید، گزارش های اقتصادی شهریور شرکت های پتروشیمی به اسم یکی از مهم ترین عواملی به حساب می آیند که در تغییر فرایند فعلی بازار سرمایه موثر هستند.

آنالیز صورت اقتصادی شهریور 3 شرکت پتروشیمی ، سهامداران فارس و شغدیر بخوانند

کارشناسان بازار سرمایه پیش بینی نموده بودند گزارش هایی که شرکت های پتروشیمی در انتها تابستان منتشر می نمایند، در کاهش فرایند اصلاحی و افزایش تحرکات صعودی بازار نقش داشته باشند.

بعلاوه با معین شدن نرخ خوراک پالایشی ها از سمت دولت و معین قیمت محصولات اصلی پالایشگاه ها به نظر می رسد لیدر بازار سهام در این برهه نمادهای پالایشی باشند. به همین علت احتمال می رود با رشد گروه نمادهای پترو پالایشگاهی صندوق دولتی پالایش یکم هم از رشد قیمتی برخوردار گردد. در گزارش زیر به آنالیز صورت اقتصادی شهریور سه شرکت پتروشیمی پرداخته شده است.

شرکت پتروشیمی پردیس(شپدیس) طی عملکرد شهریور ماه معادل 2563 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 113 درصد افزایش داشته است.

شپدیس با سرمایه ثبت شده 600 میلیارد تومان طی عملکرد 12 ماهه سال اقتصادی منتهی به 31 شهریور 1400، مبلغ 19836 میلیارد تومان عایدی فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 333 درصد رشد داشته است.

بعلاوه شرکت پترو شیمی غدیر(شغدیر) طی عملکرد یک ماهه منتهی به 31 شهریور معادل 384 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 108 درصد افزایش داشته است.

شغدیر با سرمایه ثبت شده 130 میلیارد تومان طی عملکرد شش ماهه سال اقتصادی منتهی به 29 اسفند 1400 مبلغ 1730 میلیارد تومان عایدی فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 137 درصد رشد داشته است.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس طی عملکرد یک ماهه منتهی به 31 شهریور از معاملات واگذاری سهام 224 میلیون ریال سود کسب نموده است

فارس با سرمایه ثبت شده 287,000,000 میلیون ریال طی عملکرد سه ماهه سال اقتصادی 1400 از محل سود سهام محقق شده 2565 میلیارد تومان عایدی داشته است.

شرکت در انتهای شهریور ماه چندین شرکت با بهای تمام شده 6292 میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد 3,807 درصدی به مبلغ 2,458,13 میلیارد تومان رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

به "آنالیز صورت اقتصادی شهریور 3 شرکت پتروشیمی ، سهامداران فارس و شغدیر بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز صورت اقتصادی شهریور 3 شرکت پتروشیمی ، سهامداران فارس و شغدیر بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید