توسعه بزرگراهی در استان اردبیل از میانگین کشوری پایین تر است

به گزارش نکته های خرید، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: این استان در توسعه بزرگراهی رتبه ای پایین تر از میانگین کشوری دارد.

توسعه بزرگراهی در استان اردبیل از میانگین کشوری پایین تر است

محبوب حیدری گفت: اگر تمام راه های شریانی استان به بزرگراه تبدیل گردد و به شاخص های میانگین کشوری برسیم باید 270 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه های استان اختصاص داده گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه تمام کارگاه های حوزه عمرانی راه در مسیرهای استان اردبیل فعال است، بر لزوم جذب منابع و اعتبارات مالی برای ساخت و تکمیل طرح های بزرگراهی تاکید نمود.

به گفته او، در همه مسیرهای استان اردبیل بهسازی راه ها درحال اجرا است و این استان به کارگاه بزرگ راه و توسعه بزرگراه تبدیل شده است.

حیدری سرعت جذب اعتبارات را در سرعت بخشیدن به اجرای طرح های بزرگراهی بسیار مهم دانست و گفت: کارگاه های حوزه عمرانی راه در مسیرهای استان فعال بوده و هیچ طرحی در حوزه عمرانی راه متوقف نیست و در صورت تخصیص به موقع منابع مالی طرح ها از شتاب بیشتری برخوردار می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره احداث بزرگراه ها به وسیله تهاتر نفت هم می گوید: اقدامات بسیار خوبی در این زمینه اجرا شده و در صورت نهایی شدن این موضوع در چند روز آینده شاهد تحول و توسعه در کل طرح های بزرگراهی استان اردبیل خواهیم بود.

حیدری از احداث راه گردشگری دور دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی و اتمام عملیات زیرسازی این پروژه خبرداد و گفت: قرارداد آسفالت این مسیر با پیمانکار مربوطه منعقد شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا چند روز آینده آسفالت این طرح نیز به اتمام می رسد.

نکته های خرید اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توسعه بزرگراهی در استان اردبیل از میانگین کشوری پایین تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه بزرگراهی در استان اردبیل از میانگین کشوری پایین تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید