تویوتا پرادو 2024 این شکلی است!

به گزارش نکته های خرید، اخیرا رندر نوی از تویوتا لند کروزر پرادو 2024 منتشر شده که یک خودرو کاملا متفاوت از سابقه پرادو را پیش روی مخاطبین قرار داده است. آنچه که اهمیت این رندر را افزایش داده، هماهنگی آن با طراحی لکسس جی اکس نو است که بر اساس همان پلتفرم پیشرفته است.

تویوتا پرادو 2024 این شکلی است!

به گزارش عصر ایران، بدین ترتیب با یک پرادو کاملا جعبه ای سر و کار داریم که یک نسل تازه را به مخاطب خود معرفی می نماید.

اگر بخواهیم در رابطه با پیشرانه پرادو تازه نیز پیش بینی هایی داشته باشیم احتمالا باید به پیشرانه نصب شده روی تویوتا تاکوما تازه تاکید کنیم که یک تپنده 2.4 لیتری در هماهنگی با یک موتور الکتریکی مجموعه 326 اسب بخار خروجی و 618 نیوتن متر گشتاور دارد. در بخش جعبه دنده نیز با نمونه 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ می گردد.

درباره پرادو

تویوتا بعد از عرضه لندکروزر سری 80 تصمیم گرفت خودرویی کوچک تر و مقرون به صرفه تر از سری 80، ولی با توانایی های زیاد در سبد محصولات خود قرار دهد. تویوتا برای فراوری و عرضهٔ چنین خودرویی به جای طراحی یک محصول تماماً تازه از یکی از مدل های موجود یاری گرفت و به سراغ سری 70 رفت که مدل محبوبی بود، ولی تا آن موقع در دو مدل وانت و شاسی بلند 3 درب عرضه می شد و بیشتر برای مصارف تجاری مورد توجه بود.

تویوتا پس از ایجاد تغییراتی در سیستم تعلیق و افزایش طول شاسی یک مدل 5 درب از این خودرو با کد شاسی J78 فراوری کرد که در جلو طراحی متفاوتی داشت و در داخل کابین هم نسبت به مدل وانت زیباتر بود و البته نسبت به مدل وانت هم موتور های ضعیف تری داشت که از سال 1990 تا 1996 فراوری می شد. این خودرو در بازار ژاپن با نام پرادو و در سایر بازار ها با نام های لندکروزر پرادو عرضه شد. (ویکیپدیا)

منبع: فرارو

به "تویوتا پرادو 2024 این شکلی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا پرادو 2024 این شکلی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید