خبرنگاران دومین مورد مثبت کرونا در ایلام تایید شد

به گزارش نکته های خرید، ایلام - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بر اساس اعلام نتایج نمونه آزمایش های ارسالی به تهران تعیین شد یک نفر دیگر در ایلام به کرونا مبتلا شده است.

خبرنگاران دومین مورد مثبت کرونا در ایلام تایید شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان گفت: در مجموع تا امروز 2 مورد کرونا مثبت در ایلام شناسایی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید نمود: از عموم مردم استان تقاضا داریم توصیه های بهداشتی در مورد پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را جدی بگیرند.

دکتر کریمیان با بیان اینکه مردم اصول بهداشتی و شستن مرتب دستها را رعایت نمایند، یادآور شد: مردم باید از ورود به اجتماعات غیرضروری اکیدا خودداری نموده، حتی المقدور در خانه های خود مانده و اطلاعات و اخبار مربوط به این موضوع را فقط به وسیله ستاد اطلاع رسانی مبارزه با کرونای استان پیگیری نمایند.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

به گزارش نکته های خرید، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه (یازدهم اسفند) به 987 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 54 نفر رسیده است همچنین175 نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دومین مورد مثبت کرونا در ایلام تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین مورد مثبت کرونا در ایلام تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید