خسارت 46 هزار میلیارد ریال به عرصه گردشگری خراسان رضوی

به گزارش نکته های خرید، نشست تخصصی و راهبری گروه کاری گردشگری با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تشکیل شد و اهم مسائل، مسائل و خسارات وارده بر این صنعت مورد آنالیز نهاده شد.

خسارت 46 هزار میلیارد ریال به عرصه گردشگری خراسان رضوی

به گزارش نکته های خرید خراسان رضوی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: یکی از پایه های اصلی رونق بخشی به عرصه گردشگری، حمایت اثرگذار از تشکل های گردشگری است که فرآیند جذب گردشگران و پشتیبانی از امور گردشگری به عهده آنان است.

محمدصادق براتی همچنین مجموع خسارات وارده بر عرصه گردشگری استان را 46 هزار و 222 میلیارد ریال مطرح نمود که بر 10 حوزه گردشگری تحمیل شده است.

وی در ادامه اعلام کرد: مقرر است با تشکیل تیم های تخصصی در گروه کاری گردشگری، موضوع تدوین بسته حمایتی از عرصه 10 گانه گردشگری در دستور کار این کمیته تخصصی قرار گیرد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه تخصصی که با هدف اتخاذ راهکارهای پیشنهادی برای نحوه حمایت از حوزه گردشکری شکل گرفت، نمایندگان تشکل های گردشگری ضمن ارائه گزارش از خسارات وارده بر صنف مربوطه پیشنهادات خود را برای کاهش آسیب های وارده مطرح کردند.

منبع: جام جم آنلاین

به "خسارت 46 هزار میلیارد ریال به عرصه گردشگری خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 46 هزار میلیارد ریال به عرصه گردشگری خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید