طرز تهیه شیرموز پسته آسان و فوق العاده مقوی

به گزارش نکته های خرید، با گرم شدن هوا، میل و اشتیاق به خوردن نوشیدنی های خنک بیشتر و بیشتر می گردد. یکی از این نوشیدنی های خنک که علاوه بر طعم فوق العاده بسیار مقوی و سیرکننده هم است، شیرموز پسته است. در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ طرز تهیه شیرموز پسته را به شما آموزش می دهیم که بسیار آسان و در چند مرحله کوتاه آماده می گردد. با ما همراه باشید.

طرز تهیه شیرموز پسته آسان و فوق العاده مقوی

شیرموز پسته

شیرموز پسته، یک نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و مقوی است که انرژی شما را چند برابر می نماید و به راحتی درون خانه، قابل تهیه است.

این نوشیدنی خوشمزه می تواند یک میان وعده عالی نیز باشد.

مواد لازم

  • شیر سرد: یک و نیم لیوان
  • موز: 3 عدد
  • پسته خام: 3 قاشق غذاخوری
  • خامه: 3 قاشق غذاخوری
  • عسل: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر نارگیل: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر ثعلب: نصف قاشق چای خوری

طرز تهیه شیرموز پسته

1.

برای آماده کردن یک شیرموز پسته خوشمزه، تمامی مواد که شامل موز، پسته خام، خامه، عسل، پودر نارگیل و شیر است را درون مخلوط کن می ریزیم و کاملا با هم میکس می کنیم تا یکدست گردد.

2.

بعد از اینکه تمامی مواد با هم ترکیب شد، برای غلیظ شدن شیرموز، مقداری پودر ثعلب اضافه می کنیم (پودر ثعلب قابل حذف است) و مجددا مخلوط می کنیم.

3.

در این مرحله، شیرموز پسته خوشمزه و غلیظ ما آماده است. حال مقداری موز حلقه شده درون لیوان می ریزیم و لیوان را با شیرموز پسته پر می کنیم و در آخر با مقداری پودر نارگیل و پسته تزیین می کنیم.

-

نکته های خرید مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای نکته های خرید در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای نکته های خرید، به طور مستقیم از نکته های خرید کسب عایدی می نمایند.

نکته های خرید به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به نکته های خرید مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه شیرموز پسته آسان و فوق العاده مقوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه شیرموز پسته آسان و فوق العاده مقوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید