عکس زیباترین دختر دنیا (دختر 10 ساله مدل اینستاگرام)

به گزارش نکته های خرید، عکس دختر زیبایی که از 3 سالگی در اینستاگرام مشغول به فعالیت مدلینگ بوده است در فضای مجازی به عنوان زیباترین دختر دنیا دست به دست می گردد.

عکس زیباترین دختر دنیا (دختر 10 ساله مدل اینستاگرام)

زیباترین دختر دنیا کیست؟

کریستینا (Kristina Pimenova) دختر زیبای روس است که از سن 3 سالگی به عنوان مدل لباس و شلوارهای جین تنگ مشغول به فعالیت بوده است و بیش از 1.2 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد. به همین دلیل در فضای مجازی به او زیباترین دختر دنیا می گویند. وی در حال حاضر برای برندهای لباس دولچه گابانا، آرمانی، روج، و... فعالیت می نماید. البته شهرت این دختر زیبا مشکلاتی را نیز برای او به همراه داشته است که مهمترین آن مطرح شدن بحث نگاه جنسی به بچه ها در محیط مجازی است.

بسیاری از صاحبنظران کشورهای غربی بر این باورند که انتشار تصاویر بچه ها با لباس های عریان و با ژست های تحریک کننده، باعث ترویج پدوفیلیا (Pedophilia) می گردد و باید کمپین هایی جهت جلوگیری از انتشار این گونه تصاویر تشکیل گردد.

عکس دختر 10 ساله مدل در اینستاگرام

کریستینا که عکس زیر را در سالروز تولد 10 سالگی خود در صفحه فیسبوکش منتشر نموده است از کودکی در کنار مادر خود - که او نیز به شغل مدلینگ مشغول بوده است - در عکس ها حاضر می شده و به این حرفه علاقمند شده است. پدر وی نیز یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال روسیه است که در جام دنیای 2002 برای تیم ملی روسیه توپ زده است.

منبع: setare.com

به "عکس زیباترین دختر دنیا (دختر 10 ساله مدل اینستاگرام)" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس زیباترین دختر دنیا (دختر 10 ساله مدل اینستاگرام)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس زیباترین دختر دنیا (دختر 10 ساله مدل اینستاگرام)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید