فروش سری ردمی نوت 12 به خوبی ردمی نوت 11 نبوده است

به گزارش نکته های خرید، با توجه به آمار منتشر شده از دور نخست فروش سری ردمی نوت 12 می بینیم که این محصولات نتوانسته اند به خوبی نسل قبل یعنی سری ردمی نوت 11 فروش داشته باشند.

فروش سری ردمی نوت 12 به خوبی ردمی نوت 11 نبوده است

شیائومی به تازگی از گوشی های سری ردمی نوت 12 رونمایی و بلافاصله هم آن ها را راهی بازار نموده است. این شرکت چینی بعلاوه مدعی شده در مدت زمان کمتر از 1 ساعت توانسته 350 هزار دستگاه از این سری را به فروش برساند که از میزان فروش اولیه سری ردمی نوت 11 که در همین مدت 1 ساعت به 500 هزار دستگاه رسیده بود به شکل محسوسی کمتر است.

سری ردمی نوت 12 از لحاظ قدرت سخت افزاری به مراتب بهتر از نسل گذشته هستند اما همچنان قیمت مناسبی دارند. با این حال این سری ردمی نوت 11 بود که توانست از لحاظ فروش عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد. بعلاوه باید این نکته را هم یادآور شویم که منظور شیائومی از فروش 350 هزار دستگاه فقط بازار چین است و نه بازارهای بین المللی چون سری ردمی نوت 12 هنوز راهی بازارهای جهانی نشده است. حال چه زمانی این اتفاق رخ می دهد معین نیست اما قطعا شاهد عرضه این محصولات در بازار جهانی خواهیم بود.

گوشی های سری ردمی نوت 12 شامل چهار مدل به علاوه یک مدل پنجم با نام ردمی نوت 12 دیسکاوری ادیشن می شوند. مدل آخر هم در واقع همان نوت 12 پرو پلاس است اما یک قابلیت مجذوب کننده تر دارد؛ شارژر 210 واتی! این شارژر می تواند باتری 4300 میلی آمپر ساعتی گوشی یادشده را در مدت تنها 10 دقیقه از 0 تا 100٪ به صورت کامل شارژ کند.

گوشی های این سری با قیمت پایه 1200 یوآن (تقریبا 165 دلار) در بازار در دسترس قرار دارند و گران ترین مدل یعنی ریسینگ ادیشن هم 2600 یوآن (362 دلار) قیمت گذاری شده است. این گوشی ها در حالی توانسته اند 350 هزار دستگاه فروش داشته باشند که در تاریخ 31 اکتبر (3 روز پیش) راهی بازار شده اند.

شیائومی متأسفانه اعلام ننموده که کدام مدل از سری ردمی نوت 12 توانسته بیشترین یا کمترین فروش را داشته باشد. با این حال آمار و ارقام رسمی متشر شده از سوی خود شیائومی نشان می دهد این گوشی ها حداقل در دوره اولیه فروش به میزان سری ردمی نوت 11 پیروز عمل ننموده اند.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش سری ردمی نوت 12 به خوبی ردمی نوت 11 نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سری ردمی نوت 12 به خوبی ردمی نوت 11 نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید