وزیرگردشگری به جای بازدید از کارخانه بیسکویت سازی و گپ و گفت با کشاورزان به داد گردشگری فارس برسد

به گزارش نکته های خرید، خبرنگاران : بی توجهی به بخش خصوصی در جریان سفر وزیر گردشگری به شیراز و برگزاری جلسه بی رمق و فاقد خروجی ، بی آن که دست اندرکاران صنعت گردشگری فارس مجالی برای توضیح مصائب خود داشته باشند،

وزیرگردشگری به جای بازدید از کارخانه بیسکویت سازی و گپ و گفت با کشاورزان به داد گردشگری فارس برسد

مرجان دهقانی

خبرجنوب : واکنش رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس را به همراه داشت. محمود فخری در گفت و گو با خبرجنوب با بیان این که در مراسم معارفه مدیرکل میراث فرهنگی فارس هیچ یک از مسئولان بخش خصوصی گردشگری حضور نداشتند گفت: این مراسم در حالی برگزار گردید که هر سه سخنران آن از مجموعه دولتی بودند و حضور وزیر و دعوت به جلسه با وی را هم همان روز اعلام کردند. سئوال من این است که آیا بهتر نبود مراسم را دیرتر برگزار نمایند اما با کیفیت بهتر؟! آیا نباید یک نفر یا دونفر از بخش خصوصی حضور داشته باشند؟ آیا این رویه درست است؟

وی با بیان این که تعیین نیست برنامه مدیر کل با بخش خصوصی چیست؟ ادامه داد: وزیر گردشگری به جای بازدید از کارخانه بیسکویت سازی و گپ و گفت با کشاورزان به داد گردشگری فارس برسد چرا که چهل درصد جاذبه های گردشگری کشور مربوط به فارس است اما آیا جایگاه این استان در این حد است که در یک سال چند مدیرکل و سرپرست تغییر کند؟

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس با انتقاد از عدم برنامه ریزی ها در سفر وزیر گردشگری به شیراز گفت: ما که نمی خواهیم شوی تبلیغاتی داشته باشیم. وزیر در سفرهایش باید برنامه تعیین شده داشته باشد و بداند از حالا تا یک ماه دیگر چه برنامه ای دارد. یک دفعه می آیند شیراز و همان روز هم می گویند بیایید جلسه با وزیر.

واقعاً آیا شأن استان فارس این است؟ آیا جایگاه استان فارس این است که وزیر گردشگری با صنوف گردشگری چنین برخوردهایی داشته باشد؟ باید پرسید ایشان تا کنون چند بار با صنوف گردشگری برنامه گذاشته اند؟ چند بار با صاحب نظران این حوزه مشورت نموده اند و نظرات آن ها را خواسته اند؟ در چنین شرایطی چگونه انتظار داریم گردشگری ایران در جهان حرف اول را بزند؟

منبع: توریسم آنلاین

به "وزیرگردشگری به جای بازدید از کارخانه بیسکویت سازی و گپ و گفت با کشاورزان به داد گردشگری فارس برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیرگردشگری به جای بازدید از کارخانه بیسکویت سازی و گپ و گفت با کشاورزان به داد گردشگری فارس برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید