پارکینگ 10 طبقه پرستار تا سرانجام تیرماه آماده بهره برداری می گردد

به گزارش نکته های خرید خراسان رضوی، خلیل الله کاظمی در این خصوص اضافه کرد: یکی از معضلات ترافیکی شهر مشهد، محدوده احمد آباد ، محتشمی و خیابان پرستار است که با توجه به تمرکز مطب پزشکان مشکلاتی را برای زائران و مجاوران ایجاد نموده است.

پارکینگ 10 طبقه پرستار تا سرانجام تیرماه آماده بهره برداری می گردد

وی اضافه نمود: با توجه به این مشکل و کمبود پارکینگ در این محدوده احداث پارکینگ طبقاتی پرستار در خیابان احمد آباد طی چند سال گذشته در دستور کار قرارگرفت و عملیات اجرایی آن طی سه سال گذشته شروع شد.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه پارکینگ پرستار واقع در نبش پرستار یک دارای ظرفیت پارک 245 خودرو است، اظهارکرد: این پارکینگ در زمینی به مساحت 1000مترمربع و زیربنای 10هزارمترمربع در 10 طبقه احداث شده است که دو طبقه آن در زیرزمین قراردارد .

کاظمی با اشاره به هزینه 56میلیارد تومانی ساخت پارکینگ پرستار، گفت: در حال حاضرعملیات عمرانی و تجهیز این پارکینگ مراحل سرانجامی خود را می گذراند و طبق برنامه ریزی های اجرا شده، تا سرانجام تیرماه آماده بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور مطب پزشکان در محدوده خیابان پرستار ،محتشمی و ..تعداد زیادی از مردم برای درمان به این منطقه مراجعه می نمایند که به علت کمبود پارکینگ با مشکلاتی روبرو می شوند، لذا از همشهریان عزیز تقاضا می گردد تا حد امکان از سرویس های حمل ونقل عمومی استفاده نمایند، تا ظرفیت پارکینگ ها هر چه بیشتر در اختیار افراد دارای بیماری و ناتوان که حتما باید از خودرو برای مراجعه به پزشک و بیمارستان های اطراف مراجعه نمایند قرارگیرد.

منبع: جام جم آنلاین

به "پارکینگ 10 طبقه پرستار تا سرانجام تیرماه آماده بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکینگ 10 طبقه پرستار تا سرانجام تیرماه آماده بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید