سرانجام روز هشتم برای ایران با یک مدال و اعلام برنامه روز نهم

به گزارش نکته های خرید به توکیو، هشتمین روز از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو امروز چهارشنبه برگزار گردید و ایران به وسیله سعید افروز در پرتاب نیزه به مدال طلا رسید. روز پنجشنبه به کار خود در پنج رشته ادامه می دهد.

سرانجام روز هشتم برای ایران با یک مدال و اعلام برنامه روز نهم

* دوومیدانی

در رشته دوومیدانی ایران روز شلوغی در پیش دارد. مهدی اولاد و نورمحمد آرخی در پرتاب دیسک 11 در مرحله نهایی از ساعت 10:30 به رقابت با حریفانشان می پردازند. علی پیروج در پرتاب نیزه 13 و علی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه 35 هم به ترتیب از ساعت 19 و 20:46 کارشان را شروع می نمایند.

* تیروکمان

در ریکرو انفرادی، زهرا نعمتی یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در مرحله یک شانزدهم کارش را از ساعت 10 صبح شروع می نماید. نعمتی در صورت رجحان و صعود به فینال تا بعدازظهر درگیر مسابقه خواهد بود.

* پاراکانو

ایران از فردا در رشته قایقرانی نماینده دارد. اسلام جاهدی در مرحله مقدماتی پاراکانو انفرادی VL2 از ساعت 11:10 با حریفانش رقابت می نماید. شهلا بهروزی راد هم دقایقی بعد در 200 متر انفرادی KL3 و در مرحله مقدماتی به آب می زند.

بسکتبال با ویلچر

تیم ملی بسکتبال با ویلچر از ساعت 12:30 برای صندلی نهم - دهم پارالمپیک با تیم کره جنوبی ملاقات می نماید. بسکتبالیست های ایران در مرحله مقدماتی با ثبت 4 باخت و کسب یک برد از صعود بازماندند.

والیبال نشسته

تیم والیبال نشسته هم از ساعت 20:30 در مرحله نیمه نهایی پارالمپیک به مصاف تیم بوسنی می رود. ایران که مدافع اسم قهرمانی است امیدوار است این قهرمانی را یک بار دیگر تکرار کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرانجام روز هشتم برای ایران با یک مدال و اعلام برنامه روز نهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام روز هشتم برای ایران با یک مدال و اعلام برنامه روز نهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید