هوش مصنوعی

گوگل احتمالاً هوش مصنوعی را جایگزین بخشی از کارمندان خود می نماید

گوگل ظاهراً میخواهد کارکنان بخش فروش خود را که شغل آن ها به وسیله ابزار های هوش مصنوعی تازه این شرکت اتوماتیک شده است، اخراج کند یا اینکه آن ها در سِمت دیگری مشغول به کار شوند. در بخش فروش و تبلیغات گوگل بیش از 30 هزار نفر مشغول به کار هستند و گوگل به آن...

2 دی 1402

دانشمندان به خواندن طومارهای نیم سوخته هرکولانیوم امیدوار شدند

دانشمندان دانشگاه کنتاکی مشغول کار روی پروژه ای هستند تا طومارهای نیم سوخته دو هزار و چند ساله ای را که سال 1752 از زیر خاکستر شهر مدفون شده هرکولانیوم در ایتالیا بیرون کشیدند، بخوانند.

20 اردیبهشت 1401

سری Magic3 برند آنر با تراشه اسنپدراگون 888 پلاس عرضه می گردد

کوالکام اوایل امروز چیپست تازه اسنپدراگون 888 پلاس را معرفی کرد و این در حالی است که بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند قبلاً با پلتفرم تازه بیعت نموده اند. یکی از سازندگانی که گوشی هوشمندی با SD888 + معرفی خواهد نمود، آنر است و گامی بزرگ در توسعه آن به...

21 مرداد 1400

یادگیری ماشینی در علم محاسبات نانو استفاده می گردد

ابزار محاسباتی مبتنی بر یادگیری ماشینی ارائه شده که با استفاده از آن می توان انرژی پیوند ها را در نانوذرات پایدار شده با لیگند پیش بینی کرد.

31 مرداد 1399

مدیریت موجودی کالا امری حیاتی در کسب و کار

مدیریت موجودی کالا بخشی از مدیریت زنجیره تامین کالا (SCM) می باشد که در سازمان ها و کارخانه ها میزان و نحوه ذخیره سازی کالا و مواد را از مراحل تولید تا مرحله عرضه و تقاضای محصول مدیریت می کند.

16 مرداد 1399