اندروید 12 برای سری گلکسی S21 منتشر شد؛ One UI 4 را امروز دانلود کنید!

به گزارش نکته های خرید، بالاخره بعد از مدت ها انتظار، فرایند انتشار رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 برای گوشی های گلکسی S21، S21 پلاس و S21 اولترا شروع شد. سامسونگ حدود دو ماه قبل انتشار نسخه بتای One UI 4.0 را برای سری گلکسی S21 کلید زد و بیشتر ویژگی های نسخه نهایی این رابط کاربری در نسخه های بتای آن دیده می گردد. اما در هر صورت در نسخه نهایی دیگر بسیاری از باگ ها رفع شده اند و کاربران بدون نگرانی می توانند از آن بهره ببرند.

اندروید 12 برای سری گلکسی S21 منتشر شد؛ One UI 4 را امروز دانلود کنید!

در One UI 4.0 امکانات زیادی برای شخصی سازی رابط کاربری ارائه شده و حالا کاربران راحت تر از گذشته می توانند رنگ و شکل و شمایل بخش هایی مانند هوم اسکرین، آیکون ها و نوتیفیکیشن ها را تغییر دهند. بعلاوه ویجت ها هم تا حدی تغییر نموده اند و شخصی سازی این ها هم ساده تر شده است.

روی هم رفته در One UI 4.0 با تغییرات زیادی روبه رو خواهید شد که در یک مطلب دیگر به طور فصل به تمام ویژگی های تازه آن پرداخته ایم. با توجه به اینکه این رابط کاربری تازه از اندروید 12 استفاده می نماید، امکانات مربوط به حریم خصوصی هم افزایش پیدا نموده است. در One UI 4 اکنون کاربر می تواند به جدول زمانی هفتگی هر اپلیکیشن اشراف داشته باشد تا متوجه گردد این اپلیکیشن طی روزهای گذشته اجازه دسترسی به چه بخش هایی از گوشی را داشته است.

بعلاوه گزینه ای برای نمایش دسترسی تمام اپلیکیشن ها به کلیپ برد، میکروفون و دوربین هم وجود دارد تا کاربر بتواند به راحتی و در یک محیط به تمام این اطلاعات دسترسی داشته باشد. بعلاوه اگر اپلیکیشن یا اپلیکیشن هایی به دوربین، میکروفون یا هر دوی آن ها دسترسی پیدا کرد، نشانگری در نوار شرایط ظاهر می گردد که کاربر با ضربه روی آن می تواند اطلاعات بیشتری پیرامون اینکه چه اپلیکیشنی و در چه زمانی اجازه دسترسی به این دو را داشته، دریافت کند.

برای دریافت آپدیت باید در بخش Settings به قسمت Software update سر بزنید تا ببینید که آیا آپدیت برای گوشی شما ارائه شده یا نه. مطابق همواره، انتشار این آپدیت ها به صورت مرحله ای انجام می گردد و به همین دلیل کاربران بعضی کشورها زودتر از دیگران One UI 4.0 را دریافت خواهند کرد. سامسونگ اعلام نموده که به زودی دیگر گوشی های واجد شرایط هم One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت خواهند کرد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "اندروید 12 برای سری گلکسی S21 منتشر شد؛ One UI 4 را امروز دانلود کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید 12 برای سری گلکسی S21 منتشر شد؛ One UI 4 را امروز دانلود کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید