تعطیلات قطعاً به تیم ما ضربه می زند، ادامه جوانگرایی در مس رفسنجان

به گزارش نکته های خرید، محمد ربیعی شنبه شب بعد از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری گفت: هر دو تیم خیلی زحمت کشیدند.

تعطیلات قطعاً به تیم ما ضربه می زند، ادامه جوانگرایی در مس رفسنجان

وی با اشاره به اینکه آلومینیم هفته قبل پرسپولیس را برد، اضافه نمود: در بازی امروز در نیمه اول همه چیز در اختیار ما بود. اگر نیمه دوم را دو قسمت کنیم در نیمه دوم نیمی از بازی در اختیار ما و نیمی از بازی در اختیار حریف بود. فرصت هایی را هم در 5 دقیقه آخر از دست دادیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم این بازی خیلی سخت بود چون اولین بازی رسمی ما در این زمین برگزار می شد. ما باید خودمان را با این زمین تطبیق می دادیم ولی نسبت به 5 روز پیش با فولاد با طراوت تر و پرشورتر بازی کردیم.

ربیعی اضافه نمود: در بازی با پدیده که اینجا برگزار نشد برنامه های ما کمی عقب افتاد. همه می دانند تیم های من کمی دیر راه می افتد ولی امروز بسیار امیدوارنماینده بازی کرد اما مطمئناً مثل 2 سال گذشته تا روزهای آخر خوب کار خواهیم کرد.

پای بازیکنان جوانم می ایستم

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به جوانگرایی در تیمش ادامه داد: ما برنامه بلند مدت و جوانگرایی را ادامه می دهیم. امروز هم از 2 بازیکن امید استفاده کردیم.

وی ادامه داد: من پای امثال مجید نصیری و یونس اکبرپور می ایستم، علی زارع هم وقتی وارد زمین شد بازیکن امید ما بود. این نشان می دهد برنامه جوانگرایی ما است. هفته گذشته نصیری وارد زمین شد و یک اشتباه کرد اما باز هم می گویم که پای آنها می ایستم.این نفرات آیندگان این باشگاه خواهند بود. اگر امروز فرصت می شد حتماً از علی اکبر صادقی استفاده می کردم. زمان می برد تا میانگین سنی تیم ما که پایین آمده کمی با هم هماهنگ شوند.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا وقفه های لیگ به ضرر این تیم است یا خیر، گفت: بعضی صحبت ها را نمی گردد در کنفرانس خبری عنوان کرد چون بحث عمومی دارد اما قطعاً ما از این موضوع آسیب می بینیم. ما بیست و هفتم مقابل سپاهان و دهم مقابل فولاد خوزستان بازی کردیم. ما 2 بازی پشت سر هم در بیرون از خانه مقابل فولاد و سپاهان بازی کردیم. این مسابقات در لیگ برتر سنگین است.

سرمربی مس رفسنجان اظهار کرد: باید 4-5 بازی بگذرد تا هارمونی لازم بین تیم انجام گردد. در خط عقب زمین و در مرکز و خط حمله 60-70 درصد تیم ما نسبت به سال گذشته تغییر نموده اما قطعاً سال بعد این همه تغییر نخواهیم شد. 80 درصد بازیکنان ما قراردادهای بلند مدت دارند اما سال گذشته دنبال این بودیم که تیم را حفظ کنیم اما سال جاری در پی بستری سازی هستیم.

برابر نقدها عکس العمل نشان نداده ام

وی بیان نمود: محمدی مهر، تیموری، منشأ، توکلی، مجید علیاری و… همه بازیکنان تازه ما هستند و باید کنار هم بازی نمایند تا هماهنگ شوند. ما چون می خواستیم به سرچشمه بیاییم یک بازی محبت آمیز هم با پیکان داشتیم که آن را هم برگزار نکردیم و تیم ما کم بازی است.

وی ادامه داد: در این بازی از نظر کیفی در شرایط خوبی بودیم و بازی آینده هم بازی سختی خواهد بود و این تعطیلات ما را اذیت خواهد نمود اما قطعاً برای بازی بعدی آماده خواهیم شد.

ربیعی گفت: خوشحالیم بازی امروز در شهرستان رفسنجان برگزار گردید. این تیم متعلق به شهر رفسنجان است و افتخار می کنم کاری که برای این تیم از دو سال پیش آغاز کردیم به اینجا رسیده است.

وی بیان نمود: برابر کسانی که نقد می نمایند، عکس العمل نشان نداده ام. حضور مس در لیگ برتر باعث افتخار است، چرا که اگر نبود الان این استادیوم و دیگر استادیوم مس آماده نمی شد. اینها اتفاقات خوب مس در لیگ برتر است. ما میهمان هستیم و تا زمانی که مسئولیت دارم خالصانه خدمت خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعطیلات قطعاً به تیم ما ضربه می زند، ادامه جوانگرایی در مس رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات قطعاً به تیم ما ضربه می زند، ادامه جوانگرایی در مس رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید