رشد 15 تا 30 درصدی یاری اقتصادی وزارت علوم به پارک های علم و فناوری نسبت به سال گذشته

به گزارش نکته های خرید، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: در حال حاضر 50 پارک علم و فناوری ، 246 مرکز رشد و 10800 واحد فناور که از میان آن ها 2700 واحد شرکت دانش بنیان هستند، زیر نظر وزارت علوم داریم.

رشد 15 تا 30 درصدی یاری اقتصادی وزارت علوم به پارک های علم و فناوری نسبت به سال گذشته

خیرالدین گفت: گرنت فناوری ، دستیار فناوری و طرح ملی ترویج کارآفرینی از جمله برنامه های در دستور کار وزارت علوم در حوزه دانش بنیان و فناوری هستند.

به گفته وی بر اساس قانون جهش فراوری دانش بنیان وزارتخانه های علوم و بهداشت توانسته اند مجوز پردیس، مرکز رشد و پارک های علم و فناوری را صادر نمایند. در حال حاضر مجوز 12 پردیس در حال صادر شدن است.

او اضافه کرد: در حال حاضر 50 پارک علم و فناوری ، 246 مرکز رشد و 10800 واحد فناور که از میان آن ها 2700 واحد شرکت دانش بنیان هستند، زیر نظر وزارت علوم داریم.

او گفت: اعتبار پارک علم و فناوری به صورت ملی است و به وسیله سازمان برنامه و بودجه به آن ها تعلق می گیرد و وزارت علوم هم با توجه به اعتبارات به پارک های علم و فناوری یاری و از آن ها حمایت می نماید؛ به طوری که یاری اقتصادی وزارت علوم به پارک های علم و فناوری از رشد 15 تا 30 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار است که در سال قبل این عدد حدود 1400 میلیارد تومان بوده است.

او گفت: وزارت علوم بر این موضوع تاکید دارد که علاوه بر افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان باید کیفیتشان نیز ارتقاء یابد و هدف وزارتخانه توسعه اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

نکته های خرید علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رشد 15 تا 30 درصدی یاری اقتصادی وزارت علوم به پارک های علم و فناوری نسبت به سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 15 تا 30 درصدی یاری اقتصادی وزارت علوم به پارک های علم و فناوری نسبت به سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید