6300 شرکت دانش بنیان کشور کم کم صندلی خود را در اقتصاد پیدا نموده اند

به گزارش نکته های خرید، خبرنگاران/کرمان رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: 6300 شرکت دانش بنیان در کشور داریم که کم کم صندلی خود را در حوزه اقتصاد پیدا نموده اند.

6300 شرکت دانش بنیان کشور کم کم صندلی خود را در اقتصاد پیدا نموده اند

علی وحدت شامگاه 24 شهریورماه در مراسم اختتامیه اولین رویداد استانی استان آپ کرمان اظهار کرد: 6300 شرکت دانش بنیان در کشور داریم که کم کم صندلی خود را در حوزه اقتصاد پیدا نموده اند و صندوق مسئولیت تامین مالی شرکت ها را به عهده داشته و کوشش نموده در کنار شرکت ها به رشد مالی آنها یاری کند.

وی اضافه نمود: کرمان یکی از استان های خوب کشور در برگزاری رویداد استان آپ پیشقدم شد که هدف اصلی این رویداد توسعه خدمات و توسعه عدالت خدماتی در کشور بود تا در استان ها از ظرفیت ها استفاده گردد.

وحدت با اشاره به راهیابی 13 استارتاپ به مرحله نهایی اولین رویداد استان آپ کرمان توضیح داد: این 13 استارتاپ، کلاس این را داشتند در جذب بازار سرمایه شرکت نمایند یعنی از سطح استاندارد خیلی خوبی برخوردار بودند.

رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور بیان نمود: به طور میانگین در دوشنبه های استارتاپی کشور 150 سرمایه گذاری، صندوق های پژوهش و فناوری، افراد حقیقی و حقوقی شرکت دارند و برای 13 تیمی که پیروز به ارائه شدند، به واسطه اینکه سطح استاندارد داشتند، تامین سرمایه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه یادگیری و فرآیند جذب سرمایه در استارتاپ ها مهم است، گفت: در دو سال گذشته صندوق نوآوری نزدیک به 180 میلیارد تومان برای شرکت های دانش بنیان استان کرمان مصوبه داشته و نیمی از آن جذب شده و صندوق استان کرمان از نهادهایی است که می تواند به پیشرفت حوزه علم و فناوری یاری کند و امیدواریم با توجه ویژه مسئولان استان، سرمایه صندوق تقویت گردد و فعالیت بیشتری داشته باشد.

وحدت اظهار کرد: نزدیک به 260 شرکت فناور در استان کرمان فعال است که برای حمایت مالی از آنها، مقرر شد استان برآوردی به ما بدهد تا فراتر از تصویب خط اعتباری صندوق، با موافقت دوستان اعتبار تازه ای به رگ های شرکت های فناور استان منتقل گردد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین رویداد استان آپ در کرمان بیان نمود: این رویداد نشان دهنده کیفیت خوب حوزه علم و فناوری در استان بود و یاری می نماید بخش های مختلف استان اهمیت بیشتری برای این افراد ارزشمندِ دارای ایده و فکر قائل شوند و ر این رویداد دیدیم با ایده و فکر می توان چه عایدی هنگفتی با علم و فناوری ایجاد کرد و امیدواریم قدر این جونان دانسته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "6300 شرکت دانش بنیان کشور کم کم صندلی خود را در اقتصاد پیدا نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6300 شرکت دانش بنیان کشور کم کم صندلی خود را در اقتصاد پیدا نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید