ماجرای بخشیدن دانش آموزان به وسیله معلم چه بود؟

به گزارش نکته های خرید، این روزها فیلم آزار و اذیت یک معلم در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد؛ فیلمی که برای 6 سال پیش است اما اصل ماجرا چیست؟

ماجرای بخشیدن دانش آموزان به وسیله معلم چه بود؟

به گزارش نکته های خرید از خرم آباد، در روز های اخیر فیلمی از آزار و اذیت یک معلم به وسیله دانش آموزانش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که این امر ناراحتی و واکنش های فراوانی از سوی افکار عمومی و مردم را در پی داشته است.

صیاد درگاهپور مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: وی معلم یکی از روستا های شهرستان بروجرد بوده که بیش از یک سال بود که ، بازنشسته شده است.

وی گفت: این فیلم که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به شش سال پیش است.

صیاد درگاهپور گفت: همان موقع هم حراست و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش قصد ورود به این قضیه را داشته اند که این معلم اعلام کردند که این ها دانش آموزان من بوده اند و من هم گذشت نموده ام.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: متأسفانه انتشار این فیلم در فضای مجازی موجب ناراحتی و فشار روحی به خانواده این معلم شده است.

بعلاوه در این رابطه محمد حسین کفراشی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: این فیلم تازه نیست و مربوط به حدود 5 سال قبل در یکی از مدارس مختلط روستا های شهرستان بروجرد است.

وی گفت : این معلم سال های آخر خدمتش بود و پس از این اتفاق رسته شغلی او تغییر یافت و هم اکنون نیز بازنشسته شده است؛ البته در همان ایام خانواده دانش آموزان مراجعه و از این معلم عذرخواهی نموده اند.

منبع: مهر

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ماجرای بخشیدن دانش آموزان به وسیله معلم چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای بخشیدن دانش آموزان به وسیله معلم چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید