بهداشت دهان و دندان

روش طبخ برنج لیمویی، خوشمزه و گیاهی

برنج لیمو ترش غذایی است که در این مطلب با روش پخت و مواد موجود در آن آشنا می شویم. ماده اصلی این غذا برنج است؛ بنابراین برای وعده ناهار مناسب می باشد.

25 بهمن 1401

جستجو درباره اطلاعات تکمیلی دندان نئاندرتال کرمانشاه

فصل سوم کاوش در مجموعه غار و پناهگاه صخره ای باوه یوان در راستای پروژه ردیابی گذار از پارینه سنگی میانی به نوین در غرب زاگرس میانی و در دره ناودرون استان کرمانشاه شروع شد. این خبر در بخش اطلاعات تکمیلی دندان نئاندرتال کرمانشاه و کاوش های باستان شناسی...

5 بهمن 1401

از تعقیب شدن در خواب تا از دست دادن دندان؛ خواب هایی که می بینیم چه تعبیری دارند؟

موضوع تعبیر خواب سالها است که مورد توجه بوده و علت خوبی هم دارد؛ درک معنای عمیق تر رویاها می تواند درک درستی درباره احساس و تفکر شما ایجاد کند که می تواند برای ایجاد بینش شخصی مفید باشد.

24 آبان 1401

21 نکته برای بسته بندی وسایل سفر در کوله پشتی

تا به حال شده آرزوی سفر با یک کوله پشتی سبک را داشته باشید اما به جای آن حتی برای کوتاه ترین سفرها هم یک چمدان بزرگ و سنگین حمل کنید؟ با خواندن این مطلب یاد می گیریم چه طور تنها با یک کوله پشتی سفر کنیم و چگونه وسایل مان را در آن جای دهیم و به علاوه چه چیزهای...

20 مرداد 1401

بایدها و نبایدهای سافاری در آفریقا

بسیاری از علاقمندان طبیعت گردی و ماجراجویی رویای سفر به آفریقا را دارند، اما آیا می دانید برای تجربه ای لذت بخش باید بایدها و نبایدهای سافاری در آفریقا را بشناسید؟

1 خرداد 1401

آشنایی با موارد مصرف بیزاکودیل

داروی بیزاکودیل برای درمان یبوست استفاده می گردد. بعلاوه ممکن است قبل از معاینه یا جراحی برای تمیز کردن روده از این دارو استفاده گردد. بیزاکودیل به عنوان یک ملین محرک شناخته می گردد.

20 آبان 1400

پیشنهادهایی برای خیرین هلال احمر

تهران (پانا) - رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران ضمن تشریح نیازهای شناسایی شده مجتمع با اعلام برآورد هزینه های آن گفت عمده حمایت خیرین در این مجتمع می تواند در زمینه حمایت از بیماران نیازمند دیالیزی، نازائی، جراحی چشم،دندانپزشکی، بازسازی بخش دیالیز...

25 بهمن 1399

نحوه کاشت آووکادو در گلدان

کاشت آووکادو در گلدان به علت زیبایی برگ ها و همواره سبز بودن گیاه، به عنوان درختچه زینتی هواداران زیادی دارد. برای کاشت آووکادو در گلدان ابتدا باید هسته آن را ریشه دار کنید و سپس گیاه جوان را به گلدان مناسب انتقال دهید.

8 بهمن 1399

طرز تهیه سوسیس خانگی

سوسیس یکی از غذاهای مورد علاقه به خصوص برای بچه هاست ولی بهتره که از بیرون تهیه نکنیم و خودمون درستش کنیم

29 آذر 1399

هنگام ترک سیگار الکترونیکی چه اتفاقاتی برای بدن می افتد؟

ایرنا/ شاید نام سیگار الکترونیک برای شما آشنا باشد. همان سیگارهایی که به عنوان سیگارهای بی ضرر و به جای سیگار عادی به فروش می رسیدند. وِیپ، نسل جدید همان سیگارها با شکل و شمایلی جدید است. وِیپ هم مانند سیگارهای الکترونیک، تنباکو ندارد؛ ولی اعتیادآور است....

21 مهر 1399

فعالیت مرکز بهداشت دانشگاه تهران آغاز شد

درمانگاه تخصصی 16 آذر و خدمات اورژانسی دندان پزشکی بزرگمهر فعالیت خود را آغاز کرد.

31 خرداد 1399

آدامس جویدن در بچه ها ، خوب یا بد؟؟؟

باز هم آدامس تو قورت دادی؟ شما هفته ای چند مرتبه این حرف را به دختر کوچولو یا پسر کوچولوی تان می زنید؟

26 خرداد 1399

از وعده عجیب به چند بازیکن تا نقش یک پیشکسوت، خطر در کمین پرسپولیس

خبرنگاران - گروه ورزشی: هرچند نیم فصل اول لیگ برتر نوزدهم برای پرسپولیس با آرامش نسبی همراه بود و در نهایت به صدرنشینی این تیم منجر شد، نیم فصل دوم برای سرخپوشان پر از اتفاقاتی است که به نظر می رسد با شروع دوباره لیگ رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت.

19 خرداد 1399