موسیقی

8 عادت بد و اشتباه که هنگام کار با کامپیوتر باید از آن ها اجتناب کنید

امروزه بیشتر مردم می دانند که نشستم مداوم پشت میز کامپیوتر در تمام روز برای سلامتی مضر است. مطالعات کنونی نشان می دهد که افرادی که کار با کامپیوتر به صورت طولانی باعث می گردد که افراد در معرض خطر افزایش وزن، دیابت، بیماری های قلبی، سرطان و حتی کاهش طول...

25 مهر 1401

هتل گرانتر است یا اقامتگاه بومگردی؟

اول بیایید تعریف تعیینی از هر کدام داشته باشیم. وقتی صحبت از سفر می گردد، مکان اقامت هم یکی از ملزومات سفر است که باید تعیین گردد.

18 مهر 1401

به سوی بی نهایت و فراتر از آن؛ 10 بازی برتر رانر بی خاتمه برای اندروید و iOS

اگر از آن دست گیمرهایی هستید که به بازی های سبک Temple Run علاقه دارید، یعنی دوست دارید فقط بدوید و هدف خاصی را دنبال نکنید، این مطلب را از دست ندهید، چرا که قصد داریم در آن به معرفی 10 بازی موبایل در سبک دوندگی بی نهایت بپردازیم که قطعا می توانند توجه شما را...

14 تیر 1401

کنسرت علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف در دُبی

کنسرت علیرضا قربانی و قاسم عالیم اف دو خواننده بین المللی ایران و آذربایجان در سالن Dubai Millennium Amphitheater برگزار می گردد. این اتفاق در ادامه رویداد های هنری پایون کشور در اکسپوی دبی است.

6 خرداد 1401

اکران فیلم زیر نور ماه میرکریمی در جشنواره فیلم مولانا

اولین دوره جشنواره فیلم مولانا با دعوت از رضا میرکریمی و نمایش فیلم زیر نور ماه در قونیه برگزار خواهد شد.

11 اردیبهشت 1401

دبی، اولین شهر خلاق در طراحی یونسکو در خاور میانه

با وجود آسمان خراش های مدرن، جزایر نخلی شکل و هتل های باشکوه جای هیچ تعجبی نیست که عنوان اولین شهر خلاق در زمینه طراحی در خاور میانه در فهرست یونسکو به دبی، اختصاص داده شده است.

29 فروردین 1401

پدربزرگ 90 ساله مدل شد؛ پادشاه اسپانیا!

آندرس گارسیا کارو 90 ساله یک تازه وارد به صحنه مد اروپا است که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

23 فروردین 1401

بهترین و تمیزترین هتل های اصفهان

شهر زیبای اصفهان به واسطه جاذبه های فرهنگی و تاریخی فراوانش یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می شود و سالانه میزبان گردشگران خارجی و داخلی زیادی است. اصفهان که در فهرست شهرهای خلاق یونسکو هم واقع شده است، برای میزبانی هرچه بهتر از گردشگران خود،...

8 آذر 1400

ایده هایی کاربردی برای پیشرفت شیوه های بازی بچه ها

در گزارش قبل به اهمیت بازی و تاثیر آن بر یادگیری، پیشرفت، اعتماد به نفس و رفاه کودک تاکید کردیم. در این مطلب ایده های آسانی برای پیشرفتن و مجذوب کننده تر کردن بازی بچه ها را ارائه می کنیم.

4 آذر 1400

اعلام زمان برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش غیر رقابتی منتشر شد

همزمان با اعلام زمان برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش غیررقابتی هم از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

23 مهر 1400

تورنتو در میان یکی از برترین شهرهای دنیا برای دانشجویان طبقه بندی شد

اگرچه شهر تورنتو حتی برای عظیمسالانی که دارای شغل مناسب و توانمندی های کافی می باشند، محلی چندان ارزان برای زندگی نیست، ولی بر اساس مطالعه تازه اجرا شده به وسیله وب سایت کاریابی AppJobs که بر اساس معیارهای پنج گانه انجام شده است، دانشجو بودن در این شهر بسیار...

8 شهریور 1400

10 فیلم شاد که پایانی تلخ و غافلگیرکننده دارند

پایان دادن به فیلم ها بسیار مشکل است. بسیاری از مردم، دوستدار پایانی خوب و خوش هستند. پایان خوب فیلم ها برای مردم رضایت بخش است و یادآور خوبی و پاکی ذات بشریت است.

28 مرداد 1400

فیلم های دلهره آور ام. نایت شیامالان از بدترین تا برترین

ام. نایت شیامالان یکی از شناخته شده ترین کارگردانان فیلم های هیجان انگیز مدرن است. پس از دو فیلم اولیه کمتر دیده شده، این کارگردان با فیلم حس ششم به شدت جلب توجه کرد. این اثر به معنای واقعی کلمه هیجان انگیز و دلهره آور است و پدیده ای مجذوب کننده در این ژانر...

17 مرداد 1400

اعلام نامزد های سیمرغ بلورین فجر 39، پیشتازی یدو و بی همه چیز

نامزد های دریافت سیمرغ بلورین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند که یدو و بی همه چیز با نامزدی در 13 بخش پیشتاز هستند.

20 اسفند 1399

پس از سفرهای کرونایی چه کنیم؟

سفر رفتن در دوران کرونا رفتاری تایید نشده است. با این حال، محدودیت ها باعث نشده سفر در ایران و دیگر کشورها متوقف شود. اما یک برگشت امن از مسافرت را چگونه می توان رقم زد؟

17 آذر 1399

رسانه ملی حساس و هوشیار برای پاسداشت زبان فارسی

رئیس رسانه ملی در آستانه روز بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار و سالروز شعر و ادب فارسی با رئیس و معاونان فرهنگستان زبان و ادب فارسی دیدار کرد.

5 آبان 1399

جشن های آنلاین نیمه شعبان

سال جاری همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان به خاطر شرایط ویژه در حوزه سلامت، برنامه های ویژه ای برای شهروندان منطقه 8 تدارک دیده شده است.

10 خرداد 1399