مصالح ساختمانی

یک کاربرد جالب و فناورانه برای پوسته تخم مرغ

پروژه پوسته تخم مرغ رسیدگی به دو موضوع را هدف قرار داده است: آثار زیانبار زیست محیطی صنعت سرامیک، و سطح بسیار بالای اتلاف مواد غذایی و مواد ارگانیک در مکزیک.

14 اسفند 1401

کدامیک از دیدنی ترین جزیره ها در هاوایی برای شما بهترین است؟

زمانی که تصمیم می گیرید از بین جزیره های هاوایی یک گزینه را انتخاب کنید، مطمئن باشید که هیچ انتخاب اشتباهی وجود ندارد. همه آن ها به طور طبیعی زیبا بوده، همه دارای سواحل خارق العاده و همگی با استعانت از روح بزرگ aloha که برای جزیره شناخته شده است، از بازدیدکنندگان...

23 دی 1401

ارائه توضیحاتی در مورد شرایط بقعه بی بی شهربانو

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، ارائه توضیحاتی در مورد شرایط بقعه بی بی شهربانو صورت پذیرفت.

22 شهریور 1401

به خشک ترین کویر دنیا سفر کنید

خبرنگاران : کویر آتاکاما در شیلی و پرو واقع شده است.

27 تیر 1401

در بازار خودروی این هفته چه گذشت؟

به گزارش خبرنگاران، عدم تغییر قیمت کارخانه خودرو، اعلام نتایج قرعه کشی خودرو، از جمله اخبار مهم این هفته بازار خودرو بود.

18 تیر 1401

بایدها و نبایدهای سافاری در آفریقا

بسیاری از علاقمندان طبیعت گردی و ماجراجویی رویای سفر به آفریقا را دارند، اما آیا می دانید برای تجربه ای لذت بخش باید بایدها و نبایدهای سافاری در آفریقا را بشناسید؟

1 خرداد 1401

آرتاگوانا؛ دژی تاریخی در سرزمین طلای سرخ قائن

موقعیت جغرافیاییقلعه کوه قائن یک اثر تاریخی مربوط به دوره سلجوقی و در شهر قائن استان خراسان جنوبی واقع است. این قلعه یکی از پایگاه های عمده فداییان دوره اسماعیلیه است که در سه کیلومتری جنوب قائن بر فراز کوهی مشرف به شهر ساخته شده و از سمت جنوب و شرق به...

1 اسفند 1400

بهترین و تمیزترین هتل های اصفهان

شهر زیبای اصفهان به واسطه جاذبه های فرهنگی و تاریخی فراوانش یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می شود و سالانه میزبان گردشگران خارجی و داخلی زیادی است. اصفهان که در فهرست شهرهای خلاق یونسکو هم واقع شده است، برای میزبانی هرچه بهتر از گردشگران خود،...

8 آذر 1400

ایده هایی کاربردی برای پیشرفت شیوه های بازی بچه ها

در گزارش قبل به اهمیت بازی و تاثیر آن بر یادگیری، پیشرفت، اعتماد به نفس و رفاه کودک تاکید کردیم. در این مطلب ایده های آسانی برای پیشرفتن و مجذوب کننده تر کردن بازی بچه ها را ارائه می کنیم.

4 آذر 1400

خواص پسته و تاثیرات جادویی آن

در میان مغزها پسته یکی از لذیذترین و خوشمزه ترین هاست که خواص زیادی نیز برای سلامتی بدن دارد. وجود چربی های سالم، پروتئین فراوان و انواع آنتی اکسیدان ها، این دانه کوچک را به خوراکی مناسبی برای کاهش وزن و بهبود سلامت قلب و روده تبدیل نموده است.

17 آبان 1400

کدام گروه شغلی در شهر های قرمز امکان فعالیت دارد؟

خبرگزاری خبرنگاران- با توجه به موج پنجم شیوع کرونا، تنها گروه شغلی یک در شهر های قرمز امکان فعالیت دارند و فعالیت گروه های شغلی 2، 3و 4 ممنوع است.

25 تیر 1400

خبرنگاران جزییات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا در کرمان تشریح شد

کرمان - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های مقابله با کرونا از شنبه اول آذرماه در استان کرمان خبر داد و جزییات این طرح را تشریح کرد.

1 دی 1399

آتشکده چهارقاپی؛ بنایی شگفت انگیز در کرمانشاه، عکس

آتشکده چهارقاپی یا به معنی چهار در، از جمله آتشکده های دوره ساسانی است که در شهر مرزی قصرشیرین از توابع استان کرمانشاه واقع شده است.

22 آذر 1399